|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
![]() Sendt: 16-April-2009 kl. 06:08 |
||
Hej Jeg sidder og kigger på disse 3 kort. ATI HD4350 |
|||
![]() |
|||
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
![]() |
||
Ingen der ved noget?
|
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
har endnu ikke hørt om en ordenlig løsning, uden et dyrt lydkort og noget specielt software over hdmi. Håber du finder en løsning.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hvis ikke der findes et add-in kort der kan det og virker uden problemer og er rentabelt så tror jeg sQ det bliver et nyt mediecenter med et af disse bundkort.
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1050334 http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?p=14326709 Redigeret af Hessi - 16-April-2009 kl. 20:53 |
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
Jeg opgav for et år siden med en analog løsning og købte en blu-ray afspiller. så har ikke rigtig sat mig ind i en ny løsning.
Redigeret af xcardman - 16-April-2009 kl. 20:50 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nogen der ved lidt mere?
De bundkorte jeg linker til understøtter vidst PAVP men har ingen software understøttelse. Nogen der ved om intel har noget samarbejde men noget MCE kompatibelt software? Redigeret af Hessi - 17-April-2009 kl. 20:47 |
|||
![]() |
|||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
||
Ehm...
Du skal jo bruge noget software til at afspille noget(BluRay) med 7.1 kanals lyd. Så har du to muligheder:
(Både Arcsoft TMT og Cyberlink PowerDVD9 har MCE integration...) |
|||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Patriarken - Problemet er bare man kan ikke være helt 100% på at LPCM signal ikke bliver forstyrret eller manipuleret af andet software. |
|||
![]() |
|||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
||
Hvorfor det? Hvis det sættes ordentlig op virker det.
True HD og DTS HD Master er Compressed - Men lossless. Lidt lige som FLAC er compressed - men lossless... Se her Redigeret af Patriarken - 17-April-2009 kl. 23:18 |
|||
Mit Setup
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det er noget med at Windows's default codec/driver kan finde på at mixe lyden fra kilden med sin egne lyde for at du kan høre windows advarselslyde og lignende. Redigeret af Hessi - 19-April-2009 kl. 00:34 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det med Mixen af lyd mv du skriver.....Det er fra gamle dage i Windows XP, se evt min guide til at bypasse dette her... Dette er ikke et problem på Vista, hvis der anvendes Application Exlusive mode.. |
|||
Mit Setup
|||
![]() |
|||
![]() |
||
OK. Så vil det jo faktisk sige at man blot kan overføre det i 7.1 LPCM og få mindst lige så god kvali som bitstream HD? Hvis det er tilfældet skal man jo bare have et kort der kan overføre 7.1 LPCM i 24 Bit 96/192 Khz. til en forstærker der kan modtage 7.1 LPCM signal i 24 Bit 96/192 Khz. eller hvad? Og kan de fleste forstærkere ikke modtage multikanals LPCM i 24Bit 96 Khz.? Ved du eller andre om der er kommet noget MCE compliant PAVP software support til G45 chipsættet? Redigeret af Hessi - 20-April-2009 kl. 01:35 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |