|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
acce ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2009 Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 30-Marts-2009 kl. 20:22 |
Hej
Jeg har overvejet at købe en Sonos ZonePlayer. Men kan denne slukkes når den ikke bruges, og så når den skal bruges tændes den blot uden for mange problemer? er lidt modstander at alt for meget standby strømforbrug. på forhånd tak Mvh Kim |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Nej det kan ikke slukkes med mindre du slukker for selve kontakten. Du
kan dog få både kabelskinner og andre små gadgets som kan styre enkelte kontakter men Sonos er designet til altid at stå tændt = meget lavt elforbrug.. Kan ikke huske de præcise betegnelser men det er ikke specielt meget i hvert fald.. Sonos er bygget til at være "musik on demand" - så du altid let og hurtigt kan høre en enkelt sang uden at skulle de helt store krumspring. Mvh Casper |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
acce ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2009 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Okay, ved du hvor længe den er om at "starte" op? altså hvis jeg nu vælger at slukke på vægen hver gang jeg ikke bruger den? Kim |
|
![]() |
|
phcphc ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Det tager max 20 sekunder at starte en zone op fra 'helt slukket på væggen' er min erfaring.
En aktiv zone koster ca. kr. 70-100 om året i strøm hvis den er permanent ON. Bruger Ca. 4,5W. |
|
Sonos med 6 zoner, 2 CR100 controllere, 2 CR 200 controllere + iPod touch og iPad.
2 Sonos zoner tilsluttet NAD C275BEE med auto on/off. 8,4 millioner tracks på controlleren. |
|
![]() |
|
Dovenlas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
Hej Jeg har lagt en lille oversigt i denne tråd vedr. strømforbrug: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50832& KW=Dovenlas&PN=1&TPN=5 Hilsen Dovenlas |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |