recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NAD C 372 problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNAD C 372 problem

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jerslund Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: NAD C 372 problem
    Sendt: 23-April-2009 kl. 18:49

Nogle gange kan min forstærker finde på at sige en click lyd og så slå fra, så den ikke virker. Det sker kun når jeg bruger det men ikke nødvendigvis når jeg høre høj musik. Der er dog er ekstra risiko for at det sker når jeg tænder det, så derfor slukker jeg det aldrig. Efter nogle få timer til nogle få dage så kommer click lyden igen og så virker det fint igen. Det kan ske selvom jeg ikke en gang rør ved min forstærker. Det hele sker ikke så tit så længe jeg ikke slukker det, men det er ret irriterende
håber der er nogle der kan hjælpe

Andet info
mine højtaler(x2): Cerwin-Vega! VE-12
mit kabel mellem mine højtaler og forstærker passer ikke så godt ind i min forstærker men det virker aligevel
hvis det er andet info i har brug for så spørg, for jeg har ikke så meget forstand på den her slaks ting.

edit: kom lige i tanke om noget mer info
når jeg tænder den så lyser den lille lampe orange, når jeg så trykker på for eksempel "aux", så vil lampen oven over "aux" og oven over "speakers A" puls tænt lampen skifte til grøn men når fejlen sker så er det kun tæn kanpen der lyser grøn

Redigeret af Jerslund - 23-April-2009 kl. 20:50
Til top
kim olsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2008
Point: 1384
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2009 kl. 21:39
start med at kontrollerer om der er bare en 0,1% chance for at kablerne røre hinanden, det gælder også selvom du bruger spader, bananer etc.
Crown - there is no substitute.
Til top
Jerslund Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-April-2009
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2009 kl. 22:56
det kan godt være de gør det, tror bare jeg vil prøve at købe nogle nye kabler og se om det hjælper, så må jeg skrive her igen hvis det ikke hjælper
tak for hjælpen :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu