|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
chronaden ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-April-2009 Status: Offline Point: 39 |
![]() Sendt: 23-April-2009 kl. 20:07 |
Har lidt problemer med at køre den igennem receiver istedet for direkte i TV.
Den afspiller fint nok, men når jeg stopper BD, ikke slukker bare stopper af spilningen, så står den og kan ikke finde ud af hvilket input den skal vælge, så den blinker skiftevis mellem sort og sne og spammer 1080p 16:9 WIDE om og om igen. Så vidt jeg ved understøtter den onkyo direct pass through, fatter sq ikke lige hvorfor den opfører sig sådan :( |
|
![]() |
|
jensot ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() |
Hvilket tv har du. Jeg har samme problem, bare med en ps3 forbundet til en onkyo 876. Mit tv er en panasonic G10, det skulle ikke undre mig, hvis du har det samme tv? Hvis du skifter hdmi kanal på dit tv, til en du ikke har sat den til, og tilbage til den du bruger til din onkyo, kommer der så billed på? Det gør der ved mig, jeg skal nogengange skifte flere gange før at der gør. Hvis jeg køre med 1080i billed, er der ingen problemer. Jeg syntes at jeg har prøvet alle muligheder, og er 100% sikker på, at det er mit nye panasonic G10 der er problemet. Har lige selv oprettet en emne om det idag. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=59216& PN=1 Redigeret af jensot - 23-April-2009 kl. 20:55 |
|
![]() |
|
chronaden ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-April-2009 Status: Offline Point: 39 |
![]() |
Jep det er G10'eren!
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
kunne det ikke være en ide og samle nogle af disse tråd og vise dem i et panasonic center.
|
|
![]() |
|
jensot ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() |
Det syntes jeg der vil være en god ide. Har ringet til panasonic 2 gange idag, ham jeg snakkede med, havde aldrig hørt om det. Hvis der er flere der har det samme problem, må panasonic da gøre noget ved det. |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Ja for nu er det jo både en 2009 og 2008 model af onkyo. panansonic havde jo ingen problemer med deres 2008 modeller, kun g10.
har ikke hørt noget om deres x10 model. havde selv en px80 og en 806 ca i en måned og det virkede som det skulle. Redigeret af xcardman - 23-April-2009 kl. 21:14 |
|
![]() |
|
![]() |
jensot:
har du lagt mærke til kvaliteten når du så afspiller din BD? om der sq være problemer der også? for jeg kan sq nok leve med jeg ikke må trykke STOP sålænge der ikke er andet galt :P |
|
![]() |
|
![]() |
Kvaliteten fejler ikke noget, når det virker. Er kvaliteten også ok ved dig? Får du også billed frem, hvis du skifter frem og tilbage på hdmi kanaler på dit tv? Men det kan bare ikke passe, at man skal leve med sådan en fejl, på et nyt tv, især ikke når man bruger en ps3 til at spille og se film på. Man kan jo næsten ikke lave andet end at prøve at få billed på igen, efter man har spillet, eller set en film Er der andre der har en onkyo reciever og en panasonic G10, som har problemer med 1080p, evt nogen med andre mærker af reciever der har samme problem med G10? Redigeret af jensot - 23-April-2009 kl. 21:56 |
|
![]() |
|
![]() |
kvalieten sker der ikke noget med, når den først har forbindelse. enten har den forbindelse eller ej. |
|
![]() |
|
![]() |
jensot:
nej, kommer ikke frem når jeg skifter mellem AV's :/ xcardman: kræver det ikke at min onkyo understøtter alt det som bd-afspilleren kan præstere? - eller er det direct passthrough halløj eller hvordan? |
|
![]() |
|
![]() |
Hvordan får du så billed frem på dit tv? Hvis du bruger direct passthrough på din blu ray afspiller, er det den der bestemmer hvilket signal den sender ud til dit tv. |
|
![]() |
|
![]() |
jeg sætter den på korrekt AV kanal, og så trykker jeg play på bd-remoten fra slukket tilstand
skal direct passthrough slå's til på bd-afspiller? troede det var i receiveren, har sq ik set den option på den her panny bd60 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |