|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Sivasli_ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 88 |
![]() Sendt: 24-April-2009 kl. 12:07 |
hej alle, mit tv er blevet totalskadet af Fona og i den forbindelse skal jeg nu have et nyt tv. Mit tv gav jeg kr. 13.000 for, for ca. 1 år siden. Nu har de fundet et tilsvarende produkt der hedder LE40a567 ellers har jeg for kr. 8.000 Hvad vil i anbefale fra Fona.dk's hjemmeside. Er det bedste til den pris dette Samsung eller finder jeg noget der er bedre. Skærmstørrelse skal være 40" eller derover. det må ikke være mindre. På forhånd tak for hjælpen |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber= 0600040190
Så har du garanteret et langt bedre tv, med en tusse i overskud. Det burde være nok til et HDMI kabel af Fona priser. ![]() |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
det er langt bedre end et samsung LE40a567, plus 2 tommer mere. glem alt om full HD, hvis det skulle være en forhindring.
|
|
![]() |
|
Sivasli_ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 88 |
![]() |
Dvs. i vurderer at det ikke er vigtigt med Full HD? Er sku ikke meget for PLASMA |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
det er jo op til dig, hvad du vægter mest. billedekvalietet eller FULL HD. Redigeret af xcardman - 24-April-2009 kl. 13:14 |
|
![]() |
|
Mr. Pioneer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
og hvorfor er du ikke til plasma ? |
|
![]() |
|
![]() |
Har hørt at det bruger mere strøm end et LCD tv. Passer det? Men dvs. at Plasma skærme giver en meget bedre billedkvalitet? |
|
![]() |
|
truehorses ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
![]() |
Full Hd på 40" er spild af penge medmindre du sidder under 1½ meter fra skærmen..... |
|
truehorses
LG50PS7000 |
|
![]() |
|
Mr. Pioneer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
Plasma har generelt en bedre billedekvalitet det kan der ikke være to
meninger om. Strømforbruget er meget forskelligt, men langt fra så slemt som mange gerne ville gøre det til, de nye plasma skærme har et strømforbrug der er meget sammenligneligt med LCD. |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Jeg vil vove den påstand, at man på et Samsung LCD skal væsentlig længere ned for at se en forskel- Til spørgeren, glem alt om Full HD i den størrelse, det er i mine øjne ren relamefis med FullHD. Prioriter billedkvalitet langt højere. Og held og lykke med din "sag" |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
![]() |
LE40a567 og et 42y bruger stort set det samme i strøm. De nye "LED" fra samsung bruger ikke så meget, men prisen er jo også en helt anden.
|
|
![]() |
|
![]() |
har nu fået øje på dette TV faktisk meget lækkert og fik den til kr. 12.000 i Fona
http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber= 0609561430 Stadig plasma eller er dette bedre? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |