|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Toebs ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 221 |
![]() Sendt: 27-April-2009 kl. 16:38 |
Skal "bruge" et 50" plasma.
Egentlig var jeg igang med at bestille et Pioneer 5090H inde på fyndborsen, men pludselig steg prisen til 27900 SEK og den svenske krone har humør svingninger, så prisen blev noget andet jeg havde regnet med. Hvad skal man så vælge nu? LG 50PS8000? Panasonic something? Nogle samsung som er noget værd? Skal siges at det jeg primært faldt for ved pioneer var det overlegne udseende. Synes LG'e (på billeder) ser lidt underlig ud? Er ikke sååå meget for samsungs plastiklook. |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Det er vel et Panasonic V10 du skal ud og have dig? ... men prisen er nok
høj det første stykke tid.. Ellers er der sikkert man som vil anbefale dig G10/G15 - dog er de ikke noget vidunder rent designmæssigt.. (relativ standard design) |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Toebs ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 221 |
![]() |
Hvordan er billedet på de nye G10/G15 vs PZ800?
Kan bedre lide designet på PZ800 og så koster det jo også noget mindre. |
|
![]() |
|
Bambus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 392 |
![]() |
Hvad med her: http://www.flatscreencenter.se/page/products/fullScreenInfo. php?id=2879 Og så er der endda inkluderet gratis fragt til DK. Flere på dette forum har handlet med denne netbutik og jeg endnu ikke hørt om negative erfaringer. |
|
![]() |
|
uggeren ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2009 Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Jeg ville nok snuppe en Panasonic V10, hvis du vil have plasma. Den udkommer snart, så kommer der nok hurtigt nogle reviews.
Hvis lcd, så kan jeg selv anbefale en samsung 7070, den er jeg rigtig godt tilfreds med. Ved ik om du har set den irl, men synes ikke den ser plastik ud. Men som sagt hvis du gerne vil have plasma tror jeg ikke du bliver skuffet med en V10 |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Hvis du kan leve med et Pana 50PZ800, så fåes det i Sverige til kun 11.600,- +fragt http://www.fyndborsen.se/ScriptServer/TradePoint/B2C/UI/Cata log/ItemView.aspx?Key=6741 |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for svarene.
Bambus: Har kigget på den der, men først havde jeg sat mig i hovedet at jeg skulle have netop 5090 fra fyndbørsen, den kostede ca. 14500 DKR, så fik de udsolgt af 5090, men havde 5090H, så tænkte jeg ok så giver jeg et par tusser mere og får den med ny tuner. Men så sætter de den satme op i dag, lige som jeg er ved at købe. Så ved ikke helt om jeg er klar på at give 16.5K+ DKR for pio uden tuner. Uggeren: nogen idé om hvornår og hvad V10 kommer til at koste? Har dårlige erfaringer med de LCD jeg har haft (kan være det var de forkerte) men ser meget SD, og sport, så vil helst have et plasma dyr. kskruger: har kigget på netop 50PZ800 fra fyndbørsen, det er jo en god pris må man sige. Redigeret af Toebs - 27-April-2009 kl. 18:45 |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
V10 ser ud til at starte omkring de 15.000 kr - så falder de nok en anelse
set (42") over tid.. (men den rammer først markedet om lidt tid) se nederst her: http://www.ppradio.dk/242-147-211-plasma_2009.htm Redigeret af Kief - 27-April-2009 kl. 18:50 |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
en 50PZ800 er jo stadig en rigtig god skærm, men hvis sortniveau er meget vigtig. Så havde jeg nok købt en 50v10 eller en pio. En g10 har noget bedre sortniveau end tidligere pan modeller. Selv om jeg har et pio 5090H, kunne jeg godt leve med en G10. En v10 bliver nok ikke dårligere.
Men hvor meget bedre en 50v10 ved vi ikke endnu. Men den når nok ikke et pioneer. Så er spørgsmålet om den mere prisen værd i forhold til en 50PZ800. Redigeret af xcardman - 27-April-2009 kl. 19:11 |
|
![]() |
|
![]() |
Ok tak for svarene. Må tænke lidt over det.
Satans osse at jeg ikke fik snuppet en 5090 til 14.5k, men kan være det ender med en PZ800 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Jeg ville absolut tage en G10/G15/V10. Der er sket synlige forbedringer sammenlignet med PZ800. Sortniveauet er bedre, ligesom kontrasten er synligt forbedret. M.v.h. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Hvad mener du med "uden tuner"? M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |