|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
![]() Sendt: 26-April-2009 kl. 22:08 |
Hej jeg er helt ny i denne del af IT-verdenen, har indtil nu kun benyttet mig af stationære PC'er
![]() Jeg skal have mig en Laptop og har brug for jeres ekspertice ![]() Jeg søger en Laptop som jeg kan bruge til følgende: Internet Surf Kontor Arbejde (Office etc.) Afspille en Film via DVD-drev eller Daemon Tool, når jeg er på farten (Sidder i toget) Afspille mit musik over anlægget via Itunes, Winamp eller ligende. Sættes til min fladskærm, således at jeg bl.a. kan se Sputnik på en stor skærm Evt. kunne afspille HD materiale Mine krav til "dyret" er følgende: Så lille og let som muligt Helst ikke større skærm end 13,3 " (kan til nøds acceptere en 15,4") Have HDMI, så lyd og billede bliver digitalt på min fladskærm og mit anlæg Have Bluetooth Mit budget lyder på plus/minus 5500 Nice To Have: Integreret webcam Jeg håber mine krav og ønsker kan hænge sammen med mit budget ![]() OG ser meget frem til jeres foreslag |
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
Tror desværre at skærmstørrelsen på under 13,3" gør at dit budget ikke kan holde hvis du også skal have hdmi port på maskinen.
Jeg ved at Fujitsu/Siemens sætter DVI port på deres 12" modeller, men de er ikke nede på 5500 kr. Jeg trækker det tilbage - der er åbenbart sket en del siden jeg kiggede sidst... ![]() Redigeret af Cyberguyen - 26-April-2009 kl. 23:10 |
|
![]() |
|
wizdk79 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
![]() |
http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=2403451 kun 12.1 og uden drev men det kan du jo bare købe ved siden af http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=480896&am p;am p;am p;am p;searchArea=&Soegeord= en 14.1 http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=381338&view=detaile d#ProductTabs lige til 5500 kr http://www.dataworld.dk/product_card.php?prod_nr=NV824EA%23U UW masser med hdmi Redigeret af wizdk79 - 26-April-2009 kl. 22:31 |
|
![]() |
|
wizdk79 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
![]() |
der er oss lige den her http://www.dustinhome.dk/pd_5010275296.aspx Har modellen der hedder dv 3550 og den er skide god. Men man skal være hurtig hos dustin home for deres priser stiger og falder meget hurtigt. Min var på tilbud en dag til 5500 kr og dagen efter kostede 800 kr mere. afspiller fint HD eller hvis du vil have en 10" så er der den her med hdmi Redigeret af wizdk79 - 26-April-2009 kl. 22:39 |
|
![]() |
|
bomndk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Hvis du regner med at skulle skrive mere end 2 tal om ugen, så vil jeg meget kraftigt anbefale, enten at få en større laptop med selvstændigt numerisk tastatur eller sikre dig at et eksternt num. tastatur kan tilsluttes via et ledigt usb. Det er en af mine erfaringer og et absolut krav når jeg køber bærbar. |
|
Mvh
Bo |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Tag et kig på LG eller Fujitsu-Siemens, f.eks. Amilo Si 3655.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
![]() |
Der er ikke hdmi i den amilio. |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Nej, det har du vist ret i, men der er DVI.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
![]() |
det kan han jo ikke bruge til noget når han vil have hdmi Redigeret af wizdk79 - 28-April-2009 kl. 10:53 |
|
![]() |
|
![]() |
Man kan jo få et DVI til HDMI stik, men der er jo den fordel ved HDMI at lyden er med. Men den kan jo ellers klare "Up to 7.1 high-definition audio via S/PDIF".
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Ang. Daemon Tool - Øh hvorfor vil du afspillet film via det ? Hvis det er fordi dine film ligger i ISO format kan VLC afspille det direkte.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
men lidt nemmere med 1 ledning end 2 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |