Hej allesammen
Jeg har lige solgt ALT elektronik i hele hytten, og vil ha noget nyt. Det gamle var noget samsung LE32r71W, og surround var det der passede bedst til serien (det der hvide sæt der var så flot for 2,5 år siden :).. Jeg har bestilt en Panasonic 46g10. men er gået i stå der! skærmen er på plads...
- Dertil vil jeg gerne ha en PS3. men aner NADA om den! Nogle der kan forklare om den matcher mit behov??
- Jeg vil rigtig gerne ha B&W højtalere, nogle kompakte nogle (jeg har 57kvm), men ved ikke helt, hvor mange jeg skal gå efter, da det er en temmelig heftig udskrift. front + center + sub?? eller bare front?... spare op, og tage hele 5.1??
- Så går jeg ud fra jeg skal bruge en forstærker, men det ved jeg absolut intet om... men tror ikke det er her jeg skal gå på kompromis. hjælp til hvad der er godt, og kan betales for DKR..
Jeg bor i en 2 vær. på 57 kvm. elsker Hifi, men ved intet om det. jeg har pt kun DR1, TV2, DR2 + kanalkbh. men anskaffer måske noget kabel tv. men også der er jeg blank
. Jg elsker derimod og se film, jeg er grunden til at blockbuster i NV, kan løbe rundt...
nogle der kan hjælpe mig til hvad jeg skal gå efter..??
vh Thomas