|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
peps ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2009 Status: Offline Point: 84 |
![]() Sendt: 26-April-2009 kl. 21:57 |
Jeg har mistet min fjernbetjening til mit samsung LCD. Jeg overvejer at købe en harmony da det koster det samme som en orginal Samsung.
Kan jeg lære Harmonyen samtlige funktioner( Tekst tv, kanalsøgning osv) Når jeg ikke har den gamle remote som den kan lære fra? |
|
![]() |
|
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() |
Ja, det kan du sagtens.
Du opretter dig hos Harmony og under opsætningen indtaster du mærket på dit tv. Ex. LE40B655t2w. Så finder Harmony alle funktionerne i databasen og du kan overføre dem til din Harmony remote. Det hele foregår naturligvis via din computer og fra internettet. Hilsen Ole Redigeret af kokkeole - 26-April-2009 kl. 22:14 |
|
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
|
![]() |
|
smitty ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 181 |
![]() |
*slettet* Redigeret af smitty - 26-April-2009 kl. 22:17 |
|
![]() |
|
peps ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2009 Status: Offline Point: 84 |
![]() |
Tak for svar...det lyder som om det e rsådan en jeg skal ha fat i. Jeg vil gerne spare lidt på strømmen og overvejer at købe en af de der billige fjernbetjente stikdåser. Kan jeg forvente at Harmony også kan bruges til den?
|
|
![]() |
|
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() |
I så fald skal du købe en Harmony i den dyre ende der har radiosender(tror jeg vist det hedder). Almindelig fjernstyring foregår ved IR. De stikdåser du nævner, er på radiosignal. Som denneher . Hilsen Ole |
|
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Nej, de kører normalt på RF (radiobølger) og ikke IR (infrarød). |
|
![]() |
|
betho ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
![]() |
Og kun Harmony 895, 1000 og 1100 kører med radiosignaler.
![]() |
|
![]() |
|
@lex ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
![]() |
Man kan jo også købe en Logitech IR Extender, der omsætter Harmony xxx's RF signaler til IR. Er der nogen, der har kendskab til nogle kvalitetsstrømskinner, der kan fjernbetjenes med enten RF eller IR ? MVH Alex |
|
![]() |
|
betho ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
![]() |
Det hedder en RF extender.
![]() |
|
![]() |
|
@lex ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
![]() |
Hej Betho, tak for korrektionen Helt enig Kender du til en strømskinne, der virker sammen med Harmony 1100 ? |
|
![]() |
|
![]() |
Tænker du på en stikdåse, eller hvordan?
|
|
![]() |
|
![]() |
Du kan se her, hvilke enheder Harmony understøtter.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |