recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG PQ 6000 ;)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLG PQ 6000 ;)

Besvar Besvar Side  123 7>
Forfatter
Besked
xsgx Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 22-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Emne: LG PQ 6000 ;)
    Sendt: 01-Maj-2009 kl. 14:11

så er den hjemme

ville høre om man skulle være opmærksom på noet da jeg har læst noget om burn in osv

bare gode råd da det er første gang jeg ejer sADAN EN TV

Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2009 kl. 14:16
Bare lade være med alt for meget kontrast og sæt den i noget movie eller biograf indstilling i det først stykke tid. Hvis der er den mulighed
Ellers bare brug den som du gerne vil.

glem alt om det burn in, det kommer altid fra dem med dårlige lcd tv.
tillykke med dit nye tv
Til top
xsgx Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 22-April-2009
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2009 kl. 14:25

PERFEKT TAK DET ER BARE EN FED SKÆRM

Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2009 kl. 13:46

hmmm,
Jeg havde jo haft Philips i et par år nu, og det første som jeg lige skal vænne mig til er det genskin i glasset..

Udover det er jeg da også rigtig tifreds.. at det på 50" stadig kan se så detajleret ud og skarpt ud...

Så ja, det er for mig et rigtig godt valg. til sammenligning mener jeg at de pana plasma skærme jeg så på i panacenter, der er denne da rigtig konkurrence dygtig, set hjemme i min stue. selvfølgelig har pana lige flere år, som 40-50 år på bagen med plasma.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2009 kl. 14:54
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

hmmm,
Jeg havde jo haft Philips i et par år nu, og det første som jeg lige skal vænne mig til er det genskin i glasset..

Udover det er jeg da også rigtig tifreds.. at det på 50" stadig kan se så detajleret ud og skarpt ud...

Så ja, det er for mig et rigtig godt valg. til sammenligning mener jeg at de pana plasma skærme jeg så på i panacenter, der er denne da rigtig konkurrence dygtig, set hjemme i min stue. selvfølgelig har pana lige flere år, som 40-50 år på bagen med plasma.

En 50 tommer giver lidt genskin, kan du forstille dig en 50 tommer crt skærm. De nye samsung led, har rigtig meget genskin. Synes nu en LG har mere genskin end panasonic. Det sidste du skriver forstå jeg ikke en bønne af. Lg har stort set lavet plasma skærme lige så længe som panasonic.
Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Marts-2009
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2009 kl. 15:15
Mørklægningsgardiner, er en fantastisk opfindelse... Man ruller bare ned, og så er det skarpe lys fra solen............VÆK!
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
doit Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Februar-2008
Point: 901
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2009 kl. 16:38
..

Redigeret af doit - 02-Maj-2009 kl. 16:38
Til top
Vistrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-November-2007
Point: 1179
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2009 kl. 16:39
Pendec >> Ja, det er ekstremt meget genskin i. Det er næsten som et spejl.
Dét ved jeg ski ikk lige om kommer til at fungere herhjemme. Udover det, er
jeg tilfreds må jeg sige. kanon skærm til 8500,-.

Har du prøvet med noget HD materiale? Hvordan ser det ud? Skarpt og
detaleret ift. pana eller blødere billede?
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2009 kl. 16:44

ja , HD ser perfekt ud, kan godt se den forbedring til sammenligning med min philips 9731D, som jo også var rimlig kvali..   om den kan slå en pana fullhd plasma, det skal jo stilles op imod hinanden.. men den ser da lige så godt ud i farverne som det jeg så i panacenter på deres fullhd modeller. og dette er med standard indstillinger, har kun prøvet med ekstra styrke, og skuet så ned igen.

Jeg vil dog IKKE aflevere pga det genskin, det jo ikke ualmindeligt, og det er bare noget man må give efter for, når man vælger plasma.. og det accepterer jeg fuldt ud for det bedre billed..

og på en 50" ser det altså bare flot ud, havde forventet lidt "for store pixels osv" pga skarphed, men farve nuancer ser da ud til at spille godt her, så jeg er 98% tilfreds og de 2% er genskin som jeg bare tager med.

Til top
Vistrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-November-2007
Point: 1179
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2009 kl. 16:57
Nice..

Jeg ved ikke om opløsningen er for lav til bluray når jeg kun sidder 2,7 meter fra? Noget lort jeg ikke kan få testet noget hd materiale inden de 14 dage er gået..

(Nogen der bor i Randers der vil komme forbi og hjælpe en recodere.dk bruger? )

Hvis vi kan leve med det genskin så beholder vi den også. Det design er bare super fedt! Og billedet på analog og digitalt tv samt dvd holder hele vejen.
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2009 kl. 16:59

Hvordan er dens evne til at vise sort?

Og tidligere kunne LG skærme godt ha lidt problemer med Retention, hvordan ser det ud på de nye skærme?

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2009 kl. 17:01
Oprindeligt skrevet af Vistrup Vistrup skrev:

Nice..

Jeg ved ikke om opløsningen er for lav til bluray når jeg kun sidder 2,7 meter fra? Noget lort jeg ikke kan få testet noget hd materiale inden de 14 dage er gået..

(Nogen der bor i Randers der vil komme forbi og hjælpe en recodere.dk bruger? )

Hvis vi kan leve med det genskin så beholder vi den også. Det design er bare super fedt! Og billedet på analog og digitalt tv samt dvd holder hele vejen.

opløsningen er ikke for lav, det vil står rigtig godt. Full HD er noget salgsgas, som kommer fra lcd tv. strømforbruget er også langt højere.
På en projektor er full HD godt på et 100 tommer lærrede.
Til top

Besvar Besvar Side  123 7>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu