|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Schjelde ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 695 |
![]() Sendt: 03-Maj-2009 kl. 12:58 |
Her er lidt billeder af min "hjemmebio". Udstyr består af:
Nøgen B&W 683 fronthøjttaler
Billede fra siddeposition med blu-ray på tv'et
Med lærred ned og blu-ray via projektor (højlys dag så billedet ikke ligefrem perfekt) Denon 2308 og 2930 (hdmi switch ovenpå bruges omvendt så den er en splitter mellem TV og Projektor Logitech Harmony One der styrer det hele
Sanyo Z5 Fremtidsplaner er 50" plasma tv ---> Pioneer, Panasonic eller LG, lidt i tvivl. Nye baghøjttalere. Mangler totalistandsættelse af stuen med gipslofter osv. og i den forbindelse skal kabler trækkes i væggene. |
|
Sony AF8 65
Onkyo 676 HDFury Vertex 2 ATV4K B&O A9 Sonos rundt i huset |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12406 |
![]() |
Hvorfor ikke opgradere projektor og lærred i stedet for at smide penge efter tv'et? Med et PX70 er du da godt kørende til nyhederne og lidt sport, og så skal resten da bare op på projektoren
![]() |
|
![]() |
|
Schjelde ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 695 |
![]() |
hehe du har fat i noget Naiera, har gået og overvejet en BenQ w5000 eller Infocus x10, men er faktisk rigtig godt tilfreds med Sanyo'en. Den siger ikke en dyt og lidt bange for jeg bliver skuffet med andre projektore mht. støj-niveau, og billedet er nu ikke helt tosset.
|
|
Sony AF8 65
|
![]() |
|
![]() |
Så er subwooferen solgt da den ikke blev brugt. I stedet kom denne Rotel 991 THX, 2 x 200w effektforstærker ind af døren. Lyden i mine fronthøjttalere har lige fået nyt liv og der skal høres musik og ses film på livet løs |
|
Sony AF8 65
|
![]() |
|
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
Feee setup
![]() Skal du så slet ikke have en ny sub? |
|
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
|
![]() |
|
![]() |
Synes der er rigeligt med bass i mine fronter, især efter effektforstærkeren er kommet med i systemet. Skiftede samtidig højttaler kabler til nogle Van den Hul, så nu spiller det maks. Vil lige forsøge at komme med lidt bedre billeder. Er bestemt ikke en haj med et kamera |
|
Sony AF8 65
|
![]() |
|
![]() |
Er blevet spurgt efter "in action billeder". Så har forsøgt at tage nogle billeder til trods for at der er alt for meget grums og fnidder i billederne håber jeg de kan bruges. Jeg er åbentbart bedre til at se film end at tage billeder af dem Har også forsøgt at tage nye billeder af setup efter modtagelsen af Sanyo Z3000 i stedet for den gamle Sanyo Z5. Yderligere opgraderet med et tab-tension lærred fra hivision.dk 92 tommer tab-tension lærred fra www.hivision.dk
Bagside af lærredet der er helt plant med fladskærm inde bagved Denon 2308 med fedtfingre fra min datter og Rotel 991 effekt Projektor er Sanyo Z3000 som jeg er yderst tilfreds med. Klemme udskiftes med ordentligt mørklægning næste uge Billede der viser selve tab-tension funktionen på lærredet. Blu-ray: Hulk Blu-Ray: Hulk Blu-Ray: Ond tingest i Hulk Noget makro gir rødligt skær i billedet...igen Blu-Ray King Kong dvd King Kong dvd King Kong dvd Blu-Ray: Transformers Blu-Ray: Transformers
|
|
Sony AF8 65
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
Rigtig fedt setup! Jeg vil os ha' en projektor Hvordan er lyden egentlig blevet siden du fik din Rotel effekt? Mange synes jo denon og b&w kombi'en bliver lidt lys i lyden, har rotel'en ændret på dette? Kunne nemlig godt selv tænke mig en rotel effekt engang Redigeret af furious jt - 30-Juni-2009 kl. 20:27 |
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Ku' du ikke lige smide nogen større billeder. Det kniber med at se hvad der er på dem
![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Hehe Kampus Rotel' har givet en mere dyb og præcis lyd i fronthøjttalerne hvis det kan beskrives sådan. Har ikke længere subwoofer og savner det ikke efter at have fået effektforstærkeren. Dvs. der er da helt klare fordele ved også at have subwoofer, men datteren skal også kunne sove når bassen giver rystelser |
|
Sony AF8 65
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Du fik skam også svar fra Hother, men da jeg ikke hørte mere fra dig, ja så kunne jeg ikke gøre så meget mere En guide . - næh det mener jeg ikke, ud over at billdet maksimalt må have en vis størrelse. Jeg tror det afhænger af hvilket fotosystem du benytter. Mit er Microsoft. Tryk på ikonet med træet (tilføj billede), så kommer du til et vindue der hedder "gennemse". Her kan du vælge f.eks. dit billedebibliotek på harddisken. Marker billedet og ok, og så skal det helst loade til siden. Men det kræver jo at billedet ikke er for stort. Jeg gemmer dem gerne som "webside stor" - så passer pngene. Hilsener John Redigeret af Hother - 30-Juni-2009 kl. 22:15 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hother svar til Kampus var nu ikke ment som at du ikke ville hjælpe, blot en erklæring af at jeg ikke er god til at tage billeder Da jeg så blev spurgt om billeder var det mere at jeg tænkte hellere nogle end ingen billeder, men må lige se om ikke de screenshots kan blive bedre... |
|
Sony AF8 65
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |