recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tuner kan ike finde nogen kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTuner kan ike finde nogen kanaler

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HGottlieb Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Emne: Tuner kan ike finde nogen kanaler
    Sendt: 05-December-2005 kl. 14:32

Har lige lavet en geninstallering af min MCE, men har fået et problem vedrørende søgning af TV kanaler, det tager MCE ca. 2 sekunder at søge igennem og ingen kanaler fundet. Jeg kan tilføje kanaler manuelt og det virker.

H Gottlieb

Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Point: 4808
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2005 kl. 16:08
Et gæt:

Har du fortalt den, at den skal køre i det frekvensområde vi kører i i Vesteuropa?

Et eller andet sted må du skulle angive land eller område. Sørg for, at den er sat korrekt.
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2005 kl. 16:18

Jeg følger guiden og land er selv valgt til Danmark, efterfølgende kommer postnr og EPG, alt dette er ok. har valgt Antenne.

Til top
bomoeller Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-December-2005
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2005 kl. 18:35

Har totalt samme problem.

Under min initielle installation fandt den ca 8 programmer med EPG, jeg troede det var normen og var en smule skuffet. Besøgte min svoger og han gavde gudhjælpemig ca 30 kanaler med fuld EPG og er i samme amt og samme TDC pakke som mig så jeg tog hjem for at opdatere mine kanaler og pludselig komme alle fundne kanaler som UKENDT.... har efterfølgende prøvet at genindstalle MCE (ja jeg var sgu desperat) men denne videnskabelige metode hjalp ikke .

Så nu står jeg her med alle mine kanaler ukendt hvor den før fandt 60 dog kun ca 8 med EPG... nu finder den 30 ukendte???!!!!

Håber nogen kan hjælpe en newbie ?

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2005 kl. 18:49

Har lige lavet en geninstallering uden held, når jeg vælger Antenne kan den ikke skanne på båndet, men hvis jeg vælger Kabel kan den godt skanne.

Jeg har haft en installation på en anden computer med samme tunerkort hvor det virkede, det er bare ØV.

Håber at nogen har en løsning.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu