|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() Sendt: 24-April-2009 kl. 09:37 |
|
Er det den sidste periode med DVD-film?
Eller er der tale om, at der stadig er stort fokus i befolkningen på DVD-film, siden vi har set at en ret stor del af landets aviser og ugeblade nærmest har budt hinanden over med billige DVD´er? - Det er i hvert fald blevet markant på det seneste. Jeg selv kan have en mistanke om, at branchen skal have skudt kanonen af inden den helt store Blu-ray kampagne. |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
Jeg troede blu-ray var ved at udgå
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
|
Tror ikke lige at Blu-Ray revolutionen står for døren. Langt størstedelen af befolkningen har stadig kun DVD-afspillere stående, men en priskrig på DVD-skiver vil da forhåbentlig brede sig til BD-formatet også. Det er mig stadig komplet ubegribeligt, at f.eks. Fona stadig tager op til 250 kr for en ny BD-film.
|
||
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
||
![]() |
||
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
|
Hav tålmodighed!!! Nu har Startrek jo ikke været inde og give sit besyv med endnu |
||
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
||
![]() |
||
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
|
Bortset fra danske film og tv-serier, så er det først nu at en større mængde af blockbustere nærmest foræres væk med aviser og blade.
Og på det felt, så kunne det jo give tanken, lad få alle DVD´erne ud og frem med Blu-ray i en fart. Hvem mon bliver den første med en vedlagt Blu-ray film? Redigeret af T-teknik - 24-April-2009 kl. 13:57 |
||
![]() |
||
erla ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Tjah, movizoo sælger 6 DVDer for 6 kroner fordi de har 6 års fødselsdag. Så kan de da vist ikke blive billigere
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Er det medlemstilbud? - Jeg kan ikke se det. |
||
![]() |
||
Sidsel80 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
|
Du er ikke ene, jeg ville også vældig gerne se det tilbud - Sidsel |
||
Panasonic TX-P50G20, Onkyo TX-SR 706, Sony BDP-S373, BenQ W1000+
B&W: DM683, XTC, PV1*2, DS3 & DM685 Film: Blu-Ray (Col2), DVD (Col1) |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
|
Nej. Dvd'en er alt for stor til bare lige at blive vippet ud af markedet på et halvt år, eller hvad det nu er du havde forestillet dig. Blu-ray tager nok mere og mere af markedet, men downloads er langt væk her, og der er rigeligt med plads til de to formater på 'hjemmevideomarkedet'. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Så der er ingen tendens til forandring ud fra mine DVD eksempler? |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
|
Dvd-markedet har længe været præget af nogle ekstremt lave priser på film der ikke behøver være specielt gamle.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |