|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() Sendt: 05-Maj-2009 kl. 10:52 |
|
Heey jeg ved ikke rigtig hvor jeg skal spørge, så jeg prøver her inde.
Jeg sidder og er ved at skrive rapport på mit svende forløb som elektriker, jeg skal skrive i word og skal bruge et ohm tegn. Men kan ikke finde det i symboler i word, nogen der ved hvordan jeg skal gøre for at få det ind i word? |
||
![]() |
||
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() |
|
Hvis du vælger "Symbol" tegnsættet, så sidder den på "W".
-Kent |
||
![]() |
||
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
![]() |
|
Slettet! Virker ikke! Her er andre gode ALT forkortelser : http://www.yellowpipe.com/yis/tools/ALT-Characters/ Redigeret af Larxox - 05-Maj-2009 kl. 11:05 |
||
![]() |
||
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() |
|
Nej, det er ALT+8486 (numeriske tastatur)
-Kent |
||
![]() |
||
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() |
|
Takker rigtig mange gange nu var den, og ja den er alt+8486
Den passer ikke helt den liste du linker til larxox Men mange tak for hjælpen. |
||
![]() |
||
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
![]() |
|
Det har jeg også fundet ud af! Held og lykke med opgaven! |
||
![]() |
||
![]() |
|
Mange tak. i har hjulpet mig meget. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Start->Kør->Charmap - her kan man også finde et Ohm tegn. Nede i venstre hjørne står "U+2126", det er hexadecimalt: 2126 = 8486 decimalt.
-Kent |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |