|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
alyz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 683 |
![]() Sendt: 05-Maj-2009 kl. 20:59 |
Hej alle eksperter.. Jeg er ved at blive sindsyg over mit htpc. Når den resumer fra standby (ikke hibernation), så skriver den at tuneren er i brug. Så bliver jeg nød til at genstarte. Jeg har prøvet at bruge hibernation, men så vil den ikke vågne op og optage (ligesom jeg kunne i vista) Specs er: OS: Windows 7 32 bit RC Driver: WIN7 1.0, har ikke prøvet med vista driver, kan dette måske løse problemet?? Jeg havde samme problem med build 7077.
|
|
![]() |
|
Langmack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Det oplever jeg desværre også til tider, dog sjældent.
Det er dog ikke sikkert det er selve MCE delen der er synderen, efter som tunerkortet er væk under enhedshåndtering når jeg oplever dette. Jeg har samme setup som dig. Har ikke prøvet 7077, men i 7068 var problemet ikke tilstede. |
|
LG OLED65C9 monteret på Beovision 7 gulvstander.
B&O Stage Beoremote One |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Prøv at skifte firewire driveren til en Legacy og se om det afhjælper problemet.
Prøv også med andre drivere drivere. 5.1N kører uden nogen problemer hos undertegnede(Min box står dog tændt 24/7) |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
alyz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 683 |
![]() |
Dvs. at jeg skal finde en ældre driver til firewire'n ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |