recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony KDL-40W5500 i demosløjfe
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony KDL-40W5500 i demosløjfe

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Matrix-77 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Sony KDL-40W5500 i demosløjfe
    Sendt: 05-Maj-2009 kl. 22:38

Hej

Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Mit Sony Bravia KDL-40W5500 er pludselig begyndt at køre en demosløjfe. Det har ellers virket fint i 1 måned tid nu. Når tv'et har været tændt i 2-3 min går tv'et i demomode og viser ikoner i højre og venstre side af skærmbilledet for de forskellige features tv'et har - Bravia 3E, DLNA, 100 Hz Motionflow etc. efter yderligere 1 min. kommer en bjælke til syne, som køre hen over skærmen, der viser hvordan 100 Hz Motionflow virker.

Det er pis.. irreterende. Det kommer uanset om jeg ser TV via analog signal eller via Yousee HD-boks.

Så snart jeg trykker på en vilkårlig knap på fjernbetjeningen går det bort, men det er kun et spørgsmål om minutter, så kommer det igen.

Er der nogen der ved hvordan jeg slår det helt væk?

Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2009 kl. 11:15

prøv og lav en fabriks reetablering

iøvrigt hvad gør du for at få et ok billed på dette tv jeg har et 32w5500 og jeg oplevet billederne på sd er slørede selvom de står skarpe på et alm crt tv

der er kun kabel mellem tv og vægen inden andre tv er på linien

Til top
bøffen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Februar-2009
Point: 172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2009 kl. 09:28
Det er fordi du har sat tv'et til butiksdemo. Du skal gendanne fabriksindstillingerne og så vælge hjemme i stedet for butik.
Til top
Matrix-77 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Maj-2009
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2009 kl. 15:26
Oprindeligt skrevet af jetdirect jetdirect skrev:

prøv og lav en fabriks reetablering

iøvrigt hvad gør du for at få et ok billed på dette tv jeg har et 32w5500 og jeg oplevet billederne på sd er slørede selvom de står skarpe på et alm crt tv

der er kun kabel mellem tv og vægen inden andre tv er på linien

Tak for hjælpen - det virkede.   Det lille fif kunne Sony's Support ikke hjælpe mig med...

Med hensyn til kvaliteten af signalet på tv'et, så har jeg investeret i en Yousee HD boks. Digital signalet står rigtig skarpt. Jeg ser aldrig tv via det analog signal direkte fra antennen. Det står nemlig uskarpt, men det gjorde også på mit gamle billedrørs tv.

Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2009 kl. 15:56

jeg har lige fået oplyst at det er kvaliteten på sony at billedet er sådan på denne skærm ,det lover jo ikke godt for deres produkter ,samme tv signal på en w4000 ser frygtelig ud sløret og uskarpt

ser man så billeet på et alm crt skærm så er problemet væk

Så jeg har en w5500 der lige er røget retur til butikken da de har sagt god for billedet ville stå skarpt på den .

Jeg testede også på digital via antenne foreningen og selv der var billedet sløret og grumset .

samt fra digital sat boks og det lignede noget der var løgn pixeleret og grov i billedet .

Er dette den generelle kvalitet pt på lcd tv ?

og hvilke tv har skifte kanal op/ned for oven og ikke som på sony forneden på remmoten

Redigeret af jetdirect - 07-Maj-2009 kl. 15:59
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu