recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med DMP-BD60 og BD-live
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblemer med DMP-BD60 og BD-live

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
lommeregner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-April-2009
Sted: 8700 Horsens
Status: Offline
Point: 363
Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med DMP-BD60 og BD-live
    Sendt: 08-Maj-2009 kl. 12:35

Jeg har en nyindkøbt bluray afspiller, en panasonic DMP-BD60, som jeg ikke kan få til at koble op til BD-live, når jeg lægger en Blu-ray film på.

Får meldingen at der ikke er nogen forbindelse på trods af at den i setup sagtens kan finde en forbindelse og denne bliver godkendt.

Jeg tror bestemt det har noget med min router at gøre en Linksys WRT54G version 2. Har på fornemmelsen at det har noget med at afspilleren ikke modtager DHCP DNS indstillingerne korrekt. Jeg er desværre ikke noget geni hvad har med netop netværk indstillinger at gøre.

Nogen som har en mulig løsning på mit problem? Det skal siges, at jeg sagtens kan koble op på Viera Cast med afspilleren.

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2009 kl. 12:44

Kan du søge efter opdatering af firmware?

Nogen gange, kan der godt være problemer med at komme på BD-live. Det er mest når de er ved at opdatere det.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2009 kl. 13:07

Ja kan sagtens søge efter opdateringer men problemet er nu løst. Det viste sig at mit SD-kort ikke var blevet formateret (hvad jeg troede jeg havde gjort), så nu er der ingen problemer. Panasonic kunne dog godt lave nogle bedre fejlinformationer!

Men tak for hjælpen

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2009 kl. 13:09
Bare det virker, så er alt godt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Dylmer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Januar-2008
Point: 173
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2009 kl. 23:24

Sorry jeg lige hopper ind her...

Men er du tilfreds med din BD-60...?? Hva med DVD-delen, bruger du den og virker den fint..??

Har selv en ældre panasonic dvd-afspiller med scart som trænger til at blive skiftet og tænkte lidt på en BD-60'er hvis den ikk har problemer med at læse dvd'er og ikk er ALT for laaaaangsom....

Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2009 kl. 08:01

Billedmæssigt, både på bluray-delen og dvd-delen, er den super. Jeg ved godt, at andre i dette forum ikke mener, at man kan afspille dvd'er på en bluray i denne prisklasse, men jeg klager bestemt ikke over resultatet

Anderledes er det med hastigheden af drevet, for der er den langsom. Men har man lidt tålmodighed, som jeg, så vil man fint kunne leve med det. Især når man ser resultatet, som den kan fremvise.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu