|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
thbang ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2009 Sted: Islands Brygge Status: Offline Point: 51 |
![]() Sendt: 08-Maj-2009 kl. 16:32 |
||
Hej folkens jeg har lige fået installeret 46B6050, og har søgt rundt herinde efter hvad instillingerne skal stå på, for at give det bedste billede. Jeg mindes der var en herinde der havde fundet de bedste instillinger på en 7070, og da det er det samme billede, er der så ikke en der kan fortælle mig hvad resultatet blev, da jeg ikke kan finde det... Har fundet et resultat på flatpanels.dk nu mangler jeg bare PS3 + forstærker + B&W DM685 + B&W ASW 608... Så er jeg en lykkelig mand :)
vh Thomas |
|||
![]() |
|||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
||
Tillykke med dit tv... Håber du bliver glad for det :) Jeg tror at brugeren herinde brugte Flatpanels indstillinger? Jeg her selv kig på samme tv og synes ikke jeg har set nogen herinde komme med indstillinger der er anderledes end dem på flatpanels. Hvis du dog støder på nogen, så post dem gerne herinde, så andre måske kan få glæde af dem. |
|||
Mvh.
Casper |
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
Det er samme tv som et 7070, så bare brug samme indstillinger.
6 serien mangler bare nogle media funktioner og fåes vist kun med rød kant. |
|||
![]() |
|||
junsas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
||
Backlight : 3
Kontrast : 95 Brightness : 45 Skarphed : 0 Farve: 50 Blacktone : fra Farvetone : Varm 2 HDMI blacklevel : Normal Motionplus : Til eller fra efter behag Detteer i standard mode |
|||
Samsung 55"KS9005 Bose Lifestyle 520 Huawei mate 9 |
|||
![]() |
|||
junsas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
||
Eller min personlig:
Standard mode: baggrundslys : 5 Kontrast: 84 Lysstyrke: 45 Skarphed : 14 farve : 51 Billedindstillinger: farvetone : normal Digitalnr. : medium HDMI sort niveau : lav 100hz motion plus : rolig Avancerede billedindstillinger: Sort tone : mørk Dynamisk kontrast: fra farverum : auto |
|||
Samsung 55"KS9005 Bose Lifestyle 520 Huawei mate 9 |
|||
![]() |
|||
uggeren ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2009 Status: Offline Point: 158 |
![]() |
||
Jeg benytter pt. den som er nævnt i flatpanels review af 7070, som junsas nævner.
Ydermere har jeg også slået auto-dimming fra. |
|||
![]() |
|||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
||
Ved godt det står i så mange andre tråde, men herinde er der lige 3 med det tv... Hvordan er sløret? Noget som generer jer nævneværdigt eller? Går nemlig og overvejer Samsungen eller en V10. |
|||
Mvh.
Casper |
|||
![]() |
|||
uggeren ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2009 Status: Offline Point: 158 |
![]() |
||
Det er ikke noget jeg ligger ret meget mærke til. Jeg har pt. kun brugt mit tv til at se analog, og kun set meget lidt dvd. Venter på jeg blive færdig med en bachelor opgave og kan flytte ind i min lejlighed, så skal jeg nok teste på blu-ray osv. Men alt i alt ikke noget jeg har set, så hvis jeg var dig så køb det ![]() Det eneste minus jeg har med skærmen er, at jeg er blevet i tvivl om 40" var nok ![]() Redigeret af uggeren - 08-Maj-2009 kl. 19:57 |
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
Jeg har jo lige bestilt denne, samme design og samme media 2.0. 3 cm dyb og 50 tommer plasma http://www.samsung.com/dk/consumer/detail/detail.do?group=tv homeentertainment&type=tvhomeentertainment&subtype=t v&model_cd=PS50B855Y1WXXE skulle få den i næste uge, så kan jeg fortælle mere Redigeret af xcardman - 08-Maj-2009 kl. 20:15 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det var også en mulighed, hvis du vil have 50" ville jeg helt sikkert vælge den, både flot design og billedkvaliteten fejler helt sikkert ikke noget. Btw tillyke med skærmen! Derimod hvis du max vil have 40/42, så kan jeg kun anbefale 7070. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Man må sige at samsung godt nok har haft travlt i år. De har det bedste design og stort set det bedste billede for en lcd og billedet på deres plasma lyder til at blive rigtig godt.
deres tidligere plasma var lige så gode som panasonic, men desværre uden ordentlig 24p. De første meldninger lyder på den er bedre end pan g10, så vi må se om den slå en pan v10. Har dog købt min udfra nogle andre parameter end lige billedekvalitet. grund projektor Redigeret af xcardman - 08-Maj-2009 kl. 20:24 |
|||
![]() |
|||
thbang ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2009 Sted: Islands Brygge Status: Offline Point: 51 |
![]() |
||
tak for det allesammen. jeg bruger også indstillingerne fra flatpanels.dk, og det er fint efter min mening, men ville lige høre :) jeg er temmelig ny inden for dette, så jeg ved ikke hvad jeg skal efter, når I snakker 'slør'...? jeg køber en PS3 så skal der ses film, min nabo er en blockbuster :D men alt i alt... denne skærm er satme flot, bare træt af vægbeslaget er så dyrt, 1299!!! så indtil næste måned står den. næste måneds projekt er vægbelsag og PS3...
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |