|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
r214si ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() Sendt: 09-Maj-2009 kl. 12:55 |
Hej
Har købt et Canon SX1, som jo optager i fullHD. Men det er mig umuligt at afspille film på min PC. Hvad skal der til af hardware for at kunne afspille flydende ? PC er udstyret med: CPU: AMD 3700+ Ram: 2GB DDR Grafikkort: Gforce 9800GTX XP Har også prøvet på min bærbare som har en dualcore 1.6 GHZ pentium4 her virker det heller ikke. Har prøvet følgende afspillere: quicktime, VLC, BS player, Nero showtime m.fl. Skal jeg op på en quadcore med 4 GB ram eller hvad Hvad er jeres erfaringer ?? Redigeret af r214si - 09-Maj-2009 kl. 12:56 |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
prøv med media player classic home cinema der kan bruge gpu acceleration (udnytter grafikkortet til at hardware accelere) http://www.free-codecs.com/download_soft.php?d=4901&s=13 4 Uden gpu acceleration skal du have mindst en Intel core2duo 2ghz for at kunne afspille med ren software decodning - gerne mere.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
r214si ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
Uha, det lyder som om jeg skal ud og investere i nyt hardware så :-( Redigeret af r214si - 09-Maj-2009 kl. 16:13 |
|
![]() |
|
![]() |
Det var desværre ikke nok med MP homecinema. Det kan afspilles, men med store pauser og stillbilleder men lyden kører releativt fint. Vil det gøre nogen forskel med en quadcore CPU ? |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Ja - en intel quadcore vil helt sikkert kunne klare det.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |