|
Flere kanaler, men hvilke?? |
Besvar |
Forfatter | ||||||
thbang
Bruger Oprettet: 28-April-2009 Sted: Islands Brygge Status: Offline Point: 51 |
Emne: Flere kanaler, men hvilke?? Sendt: 10-Maj-2009 kl. 17:51 |
|||||
Hej. Jeg vil gerne ha flere kanaler. har pt. DR1, DR2, TV2 og kanal københavn Jeg har lige fået nyt tv, med alle diverse tunere, jeg vil gerne kunne se rigtige go'e og nye film i knivskarp kvalitet. Måske endda også muligheden for at leje film via TV... men hvad skal jeg vælge, der er både Boxer, stofa, yousee, viasat, canal digital... etc jeg vil gerne kunne se canal+ (og alle de omkring liggende, +film, +hits, +action...), tv1000, tv3, zulu, tv3+... etc Har hørt nogle gange nu, fra venner og bekendte at 'blu-ray dør, get use to it...' men vil gerne ha den kvalitet om BD gir... hvad skal jeg vælge??? /Thomas |
||||||
vasif
Guld medlem Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
Sendt: 10-Maj-2009 kl. 18:04 | |||||
Man kan ikke leje film direkte fra sit Tv. Her kræver det en ekstern boks, i form af f.eks. Yousee, eller Stofa's digital-modtagere, som PT har denne mulighed. Boxer er nok udelukket, da deres udbud er begrænset, og langt fra dét som du søger, men bliver spændende at se, hvad de har tilbyde efter November i år. Hvilke muligheder du har i forhold til Kabel-Tv-udbyder, og dertilhørende udbud af kanaler, afhænger af hvor du bor i landet. Men hvis du primært går efter kanaler fra Viasat og Canal Digital, ville den bedste og billigste løsning nok være en Parabol-løsning, omend det kræver en ekstern boks, medmindre du har et Tv med indbygget DVB-S, hvilket de færreste Tv har. Blu-Ray kommer til at eksistere i mange år. Canal Digital har blandt andet også i øjeblikket det største udbud af HD-Kanaler, hvoraf nogle af dem endda er C+kanalerne Redigeret af vasif - 10-Maj-2009 kl. 18:06 |
||||||
thbang
Bruger Oprettet: 28-April-2009 Sted: Islands Brygge Status: Offline Point: 51 |
Sendt: 10-Maj-2009 kl. 18:19 | |||||
jeg bor i kbh NV. og min skærm er samsung UE46B6050, og jeg kiggede lige i specificationerne og fandt intet om DVB-S... Så det er stadig parabol der er billigst... vildt!! jeg magter ikke ha den tallerken på altanen. men her hvor jeg bor, må der være nogle kabel-tv løsninger. men så må jeg jo på jagt efter yousee, canal digital og viasat! |
||||||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Sendt: 10-Maj-2009 kl. 18:32 | |||||
Uden at vide det precist, så er det nok You See der har levering af signal i dit område. Forhør dig hos din boligforening/ejer forening. Parabol er dog en løsning med denne:
Redigeret af Radiomanden - 10-Maj-2009 kl. 18:33 |
||||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||||
vasif
Guld medlem Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
Sendt: 10-Maj-2009 kl. 18:35 | |||||
Okay skærmen har definitivt ikke DVB-S. Et eller andet sted er du desværre nød til at gå på kompromis med én af delene. En kabel-løsning vil nok være bedst for dig. Omend det kan blive ret dyrt, vil du kunne modtage de fleste af de kanaler du efterspørger, f.eks. fra Yousee. Du slipper for ekstra boks og parabol på taget med kabel-tv, men du ville skulle have en boks under alle omstændigheder, hvis du gerne vil leje film. |
||||||
Ham_Der
Guld medlem Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
Sendt: 10-Maj-2009 kl. 18:59 | |||||
Der er jo også TDC TV hvis du har en fast netforbindelse fra TDC.
Hvad der findes af andre IP TV udbydere i KBH tør jeg ikke sige, men næppe nogen af dem er særlig billige. |
||||||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |