|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() Sendt: 10-Maj-2009 kl. 12:57 |
Her er mit bud så på en hjemmebiograf, som jeg selv er ganske godt tilfreds med
![]() Højtaler Front: Minipod (Scandyna) Bag: Minipod (Scandyna) Center: Cinepod (Scandyna) Sub: Bass Station (Scandyna) Elektronik TV: Samsung LE-40f86bd (ville gerne have et andet, men mangler pengene ![]() Receiver: Denon 2808 Remote: Logitech Harmony 555 DVD player: United lort – venter spændt på oppo’s kommende BD afspiller (ikke med på billederne ![]() Musik: Imac hvor min musik ligger Musik: Airport Express til trådløst streaming af min musik fra Imac’en til receiveren Kabler Højtaler: Van Der Hul Clearwater Subkabel: Tara Labs Møbler + tilbehør TV møbel: Argon Cube (3 moduler) Stikboks: Jo-el Power Point + tilhørende kabelbakke (Jacob Jensen) Kabelbakke: De billige fra Bauhaus Kabelsok: Aner det ikke - fik den af fatter Fremtidige køb BD afspiller: Oppo BDP-83 Møbel: 3 Skuffer til det højre modul Så kom billederne i den rigtige størrelse osv... ![]() Kablet der kører fra højrehøjtaler og hen over møbler bliver snart udskiftet med et længere, sådan at det kan køres ned under reolen og ud af syne... ![]() ![]() Det er så min stikdåse fra Jo-el ![]() ![]() Det der lignet et sort kabel som løber langs gulvet mellem sub'en og reolen ryger snart til fordel for min nyerhvervede airport express, som skal sørge for musikken mellem imac'en og receiveren. Og den har været længe ventet ![]() ![]() Et stemningsbillede. Lidt svært at tage pga. meget lys udenfor. Lejligheden i sig selv er meget lys, men kameraet nedtonede dette på billedet... ![]() Et billede af mine hængende baghøjtaler... ![]() Og så et nærbillede. Genialt ophæng som kan justeres uden videre ![]() Og det var så det ![]() Redigeret af akjosko1 - 10-Maj-2009 kl. 17:51 |
|
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Lig dem ind på imageshack.us
Så får du links til billederne, som du kan copy/paste ind. Det har jeg gjort i min hjemmebiotråd. Den kan endda resixe billederne for dig. |
|
![]() |
|
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
Sejt. det vil jeg lige prøve. tak
![]() |
|
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Ser godt ud
Dog tror jeg det stilmæssigt vil blive en tand bedre hvis du fik nogle stoflåger monteret. ![]() |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Ja det ser godt ud - de er så søde de højttalere. Hvordan spille de egentlig? Har aldrig hørt dem, kun læst godt om dem.
![]() Spørgsmål: Hvorfor har du hængt de bagerste helt deroppe? Vil umiddelbart mene du får bedre lyd ved at hænge dem max 50cm over ørehøjde. |
|
![]() |
|
baekgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 502 |
![]() |
tror han har talt med hifi klubben, hvor de siger 1 meter over ørehøjde.
Det ser iøvrigt virkelig fedt ud. Redigeret af baekgaard - 10-Maj-2009 kl. 18:28 |
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
Det ser jo fint ud. Ikke møj plads der, men det går da fint alligevel :-)
|
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
![]() |
Nej der er ikke direkte meget plads - bordet fylder også noget mere end jeg troede da jeg købte det.. Men taget i betragtning af at min gamle lejlighed som jeg flyttede fra den 01.02.09 kun lød på 27, og hvor bad og entré optog næsten 10, så er det her jo overflod. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Jamen de er skam også søde... hehe Altså jeg syntes de spiller rigtigt godt, hvilket var en af grundende til at jeg valgte dem, og så selvfølgelig designet. Har hørt et sæt KEF 5002.1, og jo, de er bedre, men ikke noget der for mig ville gøre udslaget mod disse... Højtalerne blev placeret der, fordi at jeg snakkede men en fra hfk. der sagde 1 meter over øret. Og nu bliver de i hvert fald ikke taget længere ned, for så skal der købes nye kabler - og nej tak ![]() Redigeret af akjosko1 - 10-Maj-2009 kl. 21:05 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er netop det jeg har ![]() ![]() Takker |
|
|
|
![]() |
|
msorensen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
Det ser rigtig fedt ud. Podspeakers er og bliver super kølige. Hvordan spiller
de? Hvordan kommer det præcist til at fungere med Airport Expressen og overførsel af musik? |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for det ![]() Jamen jeg syntes at de spiller rigtig godt, god og forholdsvis detaljeret lyd, men de får ikke ens hår til at rejse sig ![]() samle, og det er først nu hvor eg er flyttet i noget større at jeg har plads til gulvhøjtaler, hvilket jeg syntes kunne være nice... Men der går sku noget tid før det bliver virkelighed ![]() Altså airporten skal siddes i en stikkontakt og der føres et jackkabel, som man købet seperat, fra airporten og ind i receiveren. Så installerer man den sådan at den kører over det eksisterende netværk. Når det så er gjort vælger man inde i itunes om det er computeren eller airporten der skal stå for musikken. Det er super simpelt - men dog ikke billigt... Min far tog den med hjem fra Uk, hvor den kun kostede lige godt 500 kr ![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |