|
|
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Forfatter | ||
baekgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 502 |
![]() Sendt: 10-Maj-2009 kl. 21:31 |
|
Jeg har et lille problem. Min kæreste.
Hun er ikke kræsen, hun er sindsygt kræsen. Jeg har præsenteret hende for diverse gulvhøjtalere, det eneste der kunne accepteres er beolab 6000, hvis de vel og mærke kommer op på vægen. Hvilken de faktisk kan. Og af kompakte højtalere har jeg blandt andet prøvet med B&W M-1 og podspeakers. Men med et nej til følge. Har i noget lækkert, så vis mig det!?!? ![]() ![]() |
||
![]() |
||
JesperBM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Oktober-2007 Sted: Vanløse, DK Status: Offline Point: 156 |
![]() |
|
Elac 247 dem fik jeg kæresten lokket med på Havde dem som skrivebordsbillede på den bærbare i 3 uger først.... Redigeret af JesperBM - 10-Maj-2009 kl. 21:38 |
||
![]() |
||
senned ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2009 Status: Offline Point: 66 |
![]() |
|
Podspeakers i gul. Men der har du jo været. Ellers ville jeg gå efter
indbygnings højtalere. Det satser jeg på næste gang. Ellers lavede philips nogle kugle-højtaler i 70. Men dem har jeg ikke kunne støve op. |
||
![]() |
||
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
|
Prøv og vis hende nogle Elac BS 243. De er ret eksklusive i designet, især hvis du placerer dem på en tilhørende Elac stander, da det er sort højglans. Samtidig har de også en krystal membran, og de spiller rigitg godt. Tjek dem her
|
||
|
||
![]() |
||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
|
Tjah jeg har B&W 805, er lidt specielle men med fantastisk lyd og prøv at se
hvordan de kan passe ind i et hjem: |
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Jamen de kommer her. Nu er det godt nok ikke BS243, men designet er det samme |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
|
Njahh - smag og behag, men designet er langt fra det samme. Nu har jeg selv både Elac 243 (front) og Elac 133 (bag), og 243 klart den pæneste. Bryder mig ikke rigtig om trækabinettet på 133, da de kun er poleret foran, som billedet så fint viser. Derimod er 243 poleret over det hele, hvilket giver et langt pænere design ![]() |
||
|
||
![]() |
||
Speednut ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2008 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 295 |
![]() |
|
Focal laver virkelig flotte højtalere
Focal 918 Diamond Black ![]() Focal Electra som fåes i flere farver ![]() |
||
Surround: Pioneer KRP-600M, Pioneer LX60, Pioneer BDP-LX71, Velodyne SPL 1200 Ultra, Focal Chorus surround.
Head-Fi: Sennheiser HD800, Red Wine Isabellina HPA LFP-V DAC/headamp |
||
![]() |
||
baekgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 502 |
![]() |
|
hmm, der er ikke rigtigt noget der fungere for hende. selvom jeg godt kan lide B&W 805, de er fede.
|
||
![]() |
||
wizdk79 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
![]() |
|
Kig her http://www.prisjakt.nu/kategori.php?b=24&o=prod_rank
Redigeret af wizdk79 - 10-Maj-2009 kl. 21:57 |
||
![]() |
||
Speednut ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2008 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 295 |
![]() |
|
hehe, hvis der er ingen, af alle de flotte højtallere folk har postet herinde, hun kan lide, så er hun ikke bare kræsen. Så lider hun jo nærmest af smagsforviring
![]() |
||
Surround: Pioneer KRP-600M, Pioneer LX60, Pioneer BDP-LX71, Velodyne SPL 1200 Ultra, Focal Chorus surround.
Head-Fi: Sennheiser HD800, Red Wine Isabellina HPA LFP-V DAC/headamp |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |