recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Leje konsol spil
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLeje konsol spil

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 801
Direkte link til dette indlæg Emne: Leje konsol spil
    Sendt: 08-Maj-2009 kl. 17:34
Heey jeg ville høre om der er nogen den kender til www.gamescribe.dk

Man kan leje spil lige så længe man vil og sende dem til bage og få et andet tilbage. jeg har længe ledt efter denne løsning da der er mange spil jeg ikke ved om jeg skal købe eller lade vær.

Men ville bare lige oplyse siden hvis der var andre der var intresseret.

Redigeret af sickchild - 08-Maj-2009 kl. 19:21
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2009 kl. 12:13
Ville lige høre om der var nogen der hacre prøvet denne side, og kunne anbefalde dem eller om det ikke er særlig godt?
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2009 kl. 12:40

Systemet er egentlig meget enkelt og godt bygget op. Du betaler et eller andet form for abonnement, alt afhængig af hvor mange spil du gerne vil leje per måned, og om du ønsker et månedlig eller f.eks. et halvårlig abonnement.

Herefter laver man bare en Top-10, over de spil man ønsker at leje. Det første spil på listen bliver så automatisk sendt til din adresse, og du kan så have det så længe du vil, selvfølgelig også afhængigt af dit abonnement. Fragten frem og tilbage betales iøvrigt af dem, så ikke ekstra udgifter. Efterfølgende, efter de har modtaget det første spil, bliver spil nummer 2 sendt til din adresse, og sådan bliver det ved. Alt afhængig af abonnement, kan man f.eks. have 2 spil af gangen. 

Man kan selvfølgelig ændre på sin Top-10 undervejs.

Da jeg endnu engang har ferie tilgode, bliver det nok til lidt gaming, medmindre vejret bliver godt.

Derfor har jeg tegnet et såkaldt familie-abonnement, hvor jeg har ret til 2 ombytninger per måned, dvs. 2-3 spil for kun 179 Kr, hvilket er en rigtig fin pris. Det er væsentligt billigere end f.eks. at leje spil fra Blockbuster.

Ummidelbart afventer jeg spillet. Jeg bekræftede her i fredags, og nu må vi se hvornår spillet dukker op.

Hvis du vil have det, kan jeg selvfølgelig lige opsummere mine erfaringer med dem.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2009 kl. 12:43
den top 10 er det bare at så sender de en af de spil, hvis nu de ikke har det første hjemme så tager de et andet fra listen?
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2009 kl. 22:52
Oprindeligt skrevet af sickchild sickchild skrev:

den top 10 er det bare at så sender de en af de spil, hvis nu de ikke har det første hjemme så tager de et andet fra listen?

Alt afhængigt af dit abonnement, kan de finde på at sende to spil af gangen. De sender spillene i nummerisk rækkefølge fra 1-10, i forhold til din top-10. Lad os f.eks. antage, at dit første spil på listen ankommer med posten idag. 3 dage senere sender du det tilbage, og derefter modtager du spil nummer 2 på listen. Sådan bliver det bare ved. Det er ikke sådan, at de pludselig bare sender spil nummer 9 i rækken, selvom du ikke engang har nået at modtage og spille spil nummer 3.
Hvis de mod forventning ikke har det valgte spil på lager, kan jeg forestille mig, at de sender det næste i rækken, efter aftale med dig.

Du kan altid ændre i din Top-10. Hvis du ikke ønsker at modtage flere spil fra dem, kan du selvfølgelig annullere dit abonnement, eller bare slette alle dine evt. valgte spil fra Top-10, for dermed har de ingen spil at sende.

Iøvrigt har jeg idag fået en mail fra dem, hvor de skriver, at 2 spil er sendt til mig. Jeg bestilte i fredags, som dog var en helligdag, og ved ikke om de arbejder om lørdagen, men leveringstiden ser ud til at være tilfredsstillende indtil videre.

Redigeret af vasif - 12-Maj-2009 kl. 13:58
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2009 kl. 14:15
Så dukkede spillene op idag. Leveringstiden er meget tilfredstillende. Fik 2 spil ind af døren, hvilket var Prince of Persia og Turok. To Spil som jeg egentlig ikke fandt interessant nok til at købe, men alligevel gerne vil prøve at spille, specielt nu når jeg har ferie.

Spillene kommer i en lille kuvert, selvfølgelig pakket ind i de traditionelle hvide CD-holdere. På forreste side er angivet modtageren, hvilket selvfølgelig er mig. Hvis man river den over, er der en ny side, hvor afsenderens navn og adresse allerede er printet ind. Når man er færdig med at spille sit spil, lægger man det bare i kuverten, og sender det afsted med posten. Iøvrigt sendes kuverten ufrankeret, da modtager betaler portoen:)

Indtil videre kan jeg kun anbefale gamescribe.dk. Det er væsentligt billigere en f.eks. Blockbuster. Hurtig leveringstid, og meget overskuelig hjemmeside, sammenholdt med Top-10, som er en virkelig god idé. Desuden er der ingen tidsfrist. Dvs. ingen bøder hvis man afleverer efter afslutningen af sit abonnement.

Der er massere af spil at vælge imellem, blandt andet store titler som Killzone 2, Godfather 2, GTA-4 og Bioshock.
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2009 kl. 14:52
Forresten når et spil er sendt, bliver det automatisk slettet fra ens Top-10-Liste. Man kan endda leje konsoller.

Redigeret af vasif - 12-Maj-2009 kl. 14:56
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2009 kl. 20:25

Det lyder jo alt alt for genialt! Det må jeg ha' tjekket ud.

Jeg er interesseret i både InFAMOUS og Red Faction 3 men er ikke sikker på at jeg gider give minimum 300kr/stk for dem, også tror jeg også at de kun bliver singleplayer spil (for mig), så en måneds tid til at nørde dem i, virker sku fint nok.

Det afhænger så bare af det danske sommervejr, bliver det godt ender jeg nok bare ved stranden

men lige så jeg har forstået det helt korrekt!

1) Man kan altså (med det rette abonnement) leje 2 spil/måneden i    ubegrænset tid - ingen bøder hvis det ikke bliver leveret til tilbage til tiden.

2) Når man har modtaget 2 spil, og man så sender det ene tilbage, så sender de bare det næste der står på listen.

3) det koster ca, 180kr/måneden right?

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2009 kl. 20:37
1. ja det kan man, du betaler bare dit arbodoment hver måned, og så er de ligeglade med om du lejer det samme spil i 6 måneder.

2. ja det skulle du kunne.

3. det koster 219 for det arbodoment du snakker om, og hvis du køber 6 måneder med det samme så får du den sjette gratis.
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Point: 2323
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2009 kl. 20:37
Det bygger på samme koncept som www.lovefilm.dk - der er det bare film i
stedet for spil :)
Mvh.

Casper
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2009 kl. 11:57

Har været inde og kigge på deres hjemmeside. De har da nye spil som f.eks. Killzone, men så mangler de andre som Street Fighter. d: Men hvis de får Red Faction 3 og InFAMOUS ville det være alt for nice.

øhm men.. Er det sådan så man er "bundet" til abonnementet et x antal måneder? eller kan jeg godt blive medlem i én måned, også sige op den næste?

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2009 kl. 11:59
de skriver at du kan sige dit arbodoment op hvornår det skal være, der er ingen bindings periode.
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu