|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pointwood ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
![]() Sendt: 12-Maj-2009 kl. 09:13 |
Engadget blog
"Mahwah, NJ, May 11, 2009 - Denon Electronics, one of the world's premier manufacturers of high-quality home entertainment components, today introduced its line of advanced audio/video receivers with nine new offerings for 2009/2010, including three that feature industry-leading networking and Web access capabilities. New Denon receivers include the following, with expected availability dates in parenthesis: AVR-4310CI (SRP: $1,999, May '09), AVR-3310CI (SRP: $1,499, June '09), AVR-2310CI (SRP: $849, June '09), AVR-1910 (SRP: $549, May '09) and AVR-1610 (SRP: $379, May '09), as well as four new receivers in Denon's Retail Home Theater Series line, the AVR-990 (SRP: $1,499, July '09), AVR-890 (SRP: $799, June '09), AVR-790 (SRP: $499, June '09) and AVR-590 (SRP: $349, June '09). The initials "CI" (for Custom Integration) in the three models noted above emphasize the inclusion of special features and capabilities geared specifically toward professional custom integrators." Hvad jeg bla. finder interessant er følgende: "For instance, the AVR-4310CI, AVR-3310CI and AVR-990 allow users to stream audio and photos directly from their PCs," |
|
Jramskov
|
|
![]() |
|
Lukket bruger 2 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 586 |
![]() |
Det kan de nuværende modeller allerede. 4308 og 3808 har netværk med mulighed streaming af lyd. 4308 kan også klare billedelen. Så nyheden i dette er, at den mindre model får billeder med også. Denon S302 kan også begge dele. Redigeret af Rysz - 12-Maj-2009 kl. 19:20 |
|
![]() |
|
pointwood ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
![]() |
Det vidste jeg ikke
![]() Så må spørgsmålet være: Hvad er den/de store nyheder i de nye modeller? |
|
Jramskov
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Hvad skulle den store nyhed være. Forstærkere i den ende kan jo allerede de ting som man har brug for i sin hjemmebio. Lige som nye tv forventer alle en stor nyhed, men de rigtig gode skærm viser jo allerede et godt billede. Så det bliver design og små ting som adstiller de nye fra de gamle.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg forventer ikke nogen revolutioner, men jeg går ud fra at der må være nogle nyheder i de nye modeller der er større end andre. De lancerer vel næppe nye modeller uden nogen ændringer
![]() |
|
Jramskov
|
|
![]() |
|
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
![]() |
Nogle af dem får dolby iiz ligesom de nye onkyo, med support for højt placeret fronthøjttalere. Det er nok ligesom idag, de kan temmelig tæt på det samme så det er design og personlig preference der afgør det |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
Lavere priser på recievere med HD-audio. De må jo falde i pris når der kommer ny generation- på samme måde som tv gør. |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Lavere priser har vel ikke så meget med store nyheder. desværre skal alt snart være så billig at det går ud over udviklingen af både tv og forstærkere. Redigeret af xcardman - 14-Maj-2009 kl. 10:57 |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8685 |
![]() |
Og Audyssey DSX, som jeg "tror" mere på. |
|
![]() |
|
Lukket bruger 2 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 586 |
![]() |
Pt. er de eneste meldinger, at der netop kommer Dolby iiZ med i alle modeller. Dernæst kommer HD-dekoderne med i den mindste AVR-1610. I den større ende får AVR4310 mulighed for Denon-Link med jitter-korrektion og samme model får Audyssey DSX. Ejerne af AVC-A1HD og AVP-A1HD kan software opgraderer deres modeller til Denon-Link 4. Lige nu glæder jeg mig mere til den nye 2010 blu-ray afspiller med Anchor Bay chipsettet |
|
![]() |
|
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
![]() |
Det ser ud til at Denons US hjemmeside er opdateret med specs på nye AV recievere: http://www.usa.denon.com/ProductDetails/AVReceivers.asp
|
|
![]() |
|
![]() |
hmmm....bortset fra ABT-chipsettet og Denon-Link, så er der vidst ikke det vilde nye blingbling. Men hvorfor en svagere effektdel i 43xx-modellen i forhold til den gamle ? Det fede ved de amerikanske udgaver er stadig A1-sættet i knaldsort Redigeret af Rysz - 22-Maj-2009 kl. 21:02 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |