|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() Sendt: 15-Maj-2009 kl. 20:38 |
|
Jeg skal til at brænde et image af Windows 7 RC1 på en installations DVD. Hvilken profil skal jeg bruge ved brændingen? Jeg mener det skal være den der hedder DVD Rom (Boot), men vil gerne være sikker, da jeg ikke har så mange skiver tilbage. Mit brænderprogram er Nero 7. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
MrJensen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
|
Tak for svaret, som dog ikke var til nogen hjælp. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
|
Det er godt nok en DVD med boot, men det skal du ikke vælge, da det er et færdigt image. Start Nero suite, vælg backup, burn image to disk, åbn image (ISO-fil), vælg evt. "verify data on disc after burning" og burn. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det var bedre. PCen kan dog ikke boote direkte fra DVDen. Jeg har stillet den til at boote fra CD/DVD i bios. Alligevel skal jeg trykke på en tast under bootprocessen for at få den til at boote fra DVDen. DVDen må kunne brændes anderledes så der bootes direkte. Sådan fungerer min Windows XP CD ihvertfald. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
||
bcravn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
|
At du skal "press a key to boot from cd" eller lign, er nu meget normalt. Og bliver ikke ændret bare fordi du brænder det på en anden måde. |
||
/Bjarke
|
||
![]() |
||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
|
Hvis man kan nøjes med en enkelt tast for at "boote fra DVD", så booter den allerede fra DVD. Det er DVD'en selv, der beder om et tastetryk, efter den er begyndt at boote.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |