|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | ||
RigoRigo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() Sendt: 15-Maj-2009 kl. 20:47 |
|
Skal have købt nyt TV, og tænker på et stort LED TV, er de gode ? Beder end plasma osv. ?
|
||
BenQ W10000 1080p Projector & DTS/THX. 140" skærm. Xbox 360 = games & fun og PS3 til Bluray
streetwear |
||
![]() |
||
onkeldunkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
|
http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id= 1240994458 |
||
Pioneer KRP-500A
Anthony Gallo A'Diva TI Anthony Gallo MPS Sub Onkyo 876 Logitech Squeezebox Duet(s) Logitech Harmony 895 Sony Playstation 3 Samsung SMT-H3126PVR |
||
![]() |
||
RigoRigo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() |
|
Ok :-) så plasma er tip top endnu, skal jo have en ca 50" og LED er jo stadig i den dyre ende. Hvilken plasma TV skulle jeg gå efter ? undskyld, jeg ikke undersøger det selv, men har lidt travlt fortiden, og det tager 7lange og 7brede at finde det bedste, og til den rigtig pris. |
||
BenQ W10000 1080p Projector & DTS/THX. 140" skærm. Xbox 360 = games & fun og PS3 til Bluray
streetwear |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
|
På andre punkter er de stadig lidt efter de nyeste plasma modeller. |
||
![]() |
||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
|
Et 50B855 giver dig muligheden for et super tyndt tv og stadig beholde fordelene ved plasma.. Dog mangler vi stadig nogle hands-on erfaringer... Dem må vi få når Xcardman får sit snarligt.. |
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
|
Det jeg har set (Et Samsung et eller andet 40" til 15-18.000 kr.) var jeg bestemt ikke imponeret over, men det skal dog siges at ejeren ikke synes farver skal justeres, så jeg har kun set det med fabriksindstillingerne...
|
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
![]() |
||
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
|
Jeg begræder virkelig folk som køber så dyre Tv, men efterfølgende ikke vælger at indstille det ![]() Samsung kandiderer til at have ét af de ringeste standardindstillinger man kan forestille sig. |
||
![]() |
||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
|
Fuldstændig enig, for uanset ens synspunkt i forhold til plasma, LCD eller LED, så vil dette Samsung sikkert levere et billede som de allerfleste vil være tilfreds med, EFTER de nødvendige justeringer. |
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
![]() |
||
onkeldunkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
|
Det lyder som et Samsung B7050/B7070. Det kan man se f.eks. i Elgiganten i Glostrup. |
||
Pioneer KRP-500A
Anthony Gallo A'Diva TI Anthony Gallo MPS Sub Onkyo 876 Logitech Squeezebox Duet(s) Logitech Harmony 895 Sony Playstation 3 Samsung SMT-H3126PVR |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
De fleste som har set både samsung LED og deres plasma serie i US. Der er de fleste enige om deres plasma er bedst.
Men det kommer an på dit behov og størrelse. Hvis du gerne vil have 50 tommer så er en plasma sagen. Men deres LED TV er faktisk rimelig gode og du skal sikkert bare bruge det til almindelig tv. Siden du har projektor. plasma pioneer er bedst 2 bliver en kamp mellem en panasonic v10 og samsung ps50b855. har selv valgt en samsung pågrund af dens design og den ligner deres LED tv og den også kun 2,9 cm. Samt den bliver rigtig god til sort i lyse omgivelser hvor plasma kan virke lidt grå og mat. Skal have projektor. Under 50 tommer, havde jeg valgt et samsung LED. Hvis du alligvel ser film på projektor Redigeret af xcardman - 15-Maj-2009 kl. 22:09 |
||
![]() |
||
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
![]() |
|
Jeg finder nu stadig betragtningsvinklen dårlig på de led jeg har set, der er plasma bare bedst!
|
||
Get HIFI or die trying c",
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
Det vil de altid være på det område |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |