recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Musik abonnement
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMusik abonnement

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
nph12 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 646
Direkte link til dette indlæg Emne: Musik abonnement
    Sendt: 16-Maj-2009 kl. 14:15

Hej

Er det muligt, at tegne i musik abonnement i stil med det man tegner, hvis man køber en TouchDiva? Altså et musik abonnement, hvor man får adgang til flere millioner musiknumre som bliver streamet til ens pc.

Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2009 kl. 11:51
TDC Play?
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2004
Point: 964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2009 kl. 14:55
Apple pusler med at lave at abn til Itunes, iform af at man betaler et fast beløb om året, og kan hente det man vil. Men hvornår melder historien ikke om ej heller pris. Det billigste er jo at havde TDC og derved gratis TDC play.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
nph12 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Marts-2005
Point: 646
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2009 kl. 09:24
Jeg har TDC Play hvilket også er fedt nok, men det kunne være dejligt, hvis musiken blev streamet, så man blev fri for at downloade
Til top
BusinessBo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Maj-2007
Point: 1154
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2010 kl. 19:04

Findes der et abonnement til music, hvor det kan bruges både til pc, anlæg og telefon ? Udover TDC play

Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Point: 1490
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2010 kl. 19:10
Telenor har en der er bedre i mine øjne, men det kræver stadig internet fra dem, ligesom tdc kræver det til deres play.
MVH
justrace
"I AM Nikon"
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2010 kl. 20:26
Ja okay. Nu har jeg desværre stofa.

Er det ikke niget med itunes er på vej med noget ligne ?
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
Til top
pnn Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Februar-2010
Sted: danmark
Point: 95
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2010 kl. 23:26

ved ikke rigtigt om det er dette du søger men kender du

Napster. rhapsody. pandora og last fm.

har selv haft dem som trial på mit sonos og synes selv bedst om rhapsody mener det koster 80 kr om måneden har dog valgt og abbonere på Last Fm da det kun koster 10 kr om måneden

last fm fungere dog på en lidt anden måde end de andre, hvis feks man søger på feks bruce springsteen spiller den ikke nødvendigvis lige ham men nået der ligner. og det gør man får en del interresant music og hører samt lidt dårligt :)
Til top
turbonegro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-December-2005
Point: 290
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2010 kl. 14:52
Jeg har både Rhapsody og last.fm på min Sonos og det er perfekt til mit brug. Jeg kan da godt se fidusen ved at have det på telefonen også, men den bruger jeg nu mest som 'gammeldags' mp3-afspiller. Det kan vel i givet fald lade sig gøre med en Android eller iPhone og et no-limit data abonnement skulle jeg tro...?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2010 kl. 17:20

Ídeen med streaming er udemærket når det er i hjemmet. Sidder os og leger lidt med last.fm nu, men når der er på telefonen (HTC Desire) er det bedst at de kan downloades da det ikke er alle steder der er lige god forbindelse. Det er jo træls når en sang stopper flere gange igennem en sang´fordi der ikke er nok forbindelse.

Så det jeg endelig leder efter er et program der er abonnements betalt og der efter kan hente alt det musik jeg lyster. Hvor efter der frit kan synkroniseres med min mobil.
I fremtiden skulle der også være mulighed for at overføre til en tvix når den bliver købt hjem.

Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Point: 1490
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2010 kl. 17:24
Umiddelbart vil jeg mene at tdc er det der kommer tættest på dit behov med din mobil. Du kan jo have 3 pc'er på samme abb. hvoraf din Desire kunne være den ene. Men om det holder vand ved jeg ikke da der jo er drm beskyttelse på, og om din Desire kan håndtere det ved jeg ikke.
MVH
justrace
"I AM Nikon"
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2010 kl. 17:34
Nu er jeg ikke meget for at skulle skifte til TDC, da jeg har en zaptor.
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu