|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
Stefan V ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 700 |
![]() Sendt: 08-Maj-2009 kl. 22:31 |
Jeg har nu fået taget nogle billeder at mit setup som jeg vil dele med jer allesammen. Det er min første "biograf" så der er plads til en del forbedringer. Men nu til udstyret:
Surround reciever - Nad T763v2 DVD afspiller - Nad T562 Blu Ray afspiller - Sony BDP-S300 HD-DVD afspiller - Toshiba HD-E1 (Er defekt på HD-DVD delen) Højtalere Front: Cerwin Vega CLSC-215 Center: Cerwin Vega CLSC-6C Bag: Cerwin Vega CLSC-6 Subwoofer: CLSC-15S Skærm Panasonic TH37-PV70P Kabler - Supra HF100 HDMI - Audioquest VDM-1 Coaxial kabel - Qed Quenex P75 Coaxial kabel - HQ Gold plated 3,5mm kable til pc/mp3 - Noname VGA kabel til PC - Tara Labs Prism Omni 2 højtalerkable front - Harald Nyborg højtalerkable til center og bag - Dobbeltafskærmet guitarkabel med guld stik til Subben Det var vidst det hele. Her kommer billederne: Her er mit Rack Her hænger to yndige baghøjtalere Her er min sub, der får mine forældres stue til at gynge ![]() Her er mit setup fra sweetspot Her er en af mine fronter uden beklædning Her er mine baghøjtalere, og nedenfor ses min seng(jeg bilder mig selv ind at det er en sofa) Her er lige et billede så man kan se hvor min sub er placeret. Det var vidst det hele. Giv endelig Ris og ros ![]() Redigeret af Stefan V - 26-August-2009 kl. 20:58 |
|
Med Venlig Hilsen
Stefan |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
Det ser fint ud , og det kan da spille en hel gildesal op MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Stefan V ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 700 |
![]() |
Haha, det med at flytte ud har mine forældre også nævnt er par gange
![]() Jeg prøver nu at begrænse lydstyrken når der er andre i huset, men 5x15" kan godt larme lidt ![]() |
|
Med Venlig Hilsen
Stefan |
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
Det ser jo helt galt ud ! ;) - Du kan da spille op til fest hvis det endelig skulle være. |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
Det ser satme vildt ud...
Ryster tv'et når du skruer op? ![]() |
|
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for de venlige kommentare
![]() Jeg kan godt spille op til fest, det sker da også i ny og næ. De kan spille så højt at jeg kan få hovedpine ![]() Jeg har ikke lige lagt mærke til om mit tv ryster når jeg skruer op. Det er langt være med døren, den vibrere som en gal. Den skal jeg have sat nogle lister i. Billederne på væggen får også en rusketur indimellem ![]() |
|
Med Venlig Hilsen
Stefan |
|
![]() |
|
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
hold da helt op :)
for en gang skyld et flot CV setup ![]() det ser godt nok flot ud, tror næppe du savner bass eller lydtryk når du ser film ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg takker mange gange, det er altid dejligt med positiv respons. Jeg ved ikke om jeg selv ville kalde det flot, men stort er det i hvert fald ![]() Lydtryk og bas har du helt ret i at jeg ikke mangler ![]() |
|
Med Venlig Hilsen
Stefan |
|
![]() |
|
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
det er et flot cv setup, sammenlign med rigtig mange
andre ![]() men savner du aldrig noget sådan virkelig vellyd? når man bare sidder stille og hører musik |
|
![]() |
|
![]() |
hvor stor er din NAD recivere egentlig?
hvor mange watt og antal kanaler? ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Det gør jeg i meget høj grad. Jeg overvejer også kraftigt at lave noget fornyelse. Nu har jeg også haft det her set-up i et par år ![]() |
|
Med Venlig Hilsen
Stefan |
|
![]() |
|
![]() |
men det kommer jo self også an på hvad man er til
![]() men hvad vil du så have ? B&W, dali, eller lign ? ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |