|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() Sendt: 18-Maj-2009 kl. 16:18 |
Jeg kunne godt tænke mig at splitte det HDMI signal der kommer ud af min receiver, så det går både til projektor og til tv. Er der nogen der ved om denne kan bruges? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21761 Redigeret af joern - 18-Maj-2009 kl. 16:21 |
|
![]() |
|
quadrago ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 504 |
![]() |
Jeg har en meget lignende splitter, som ikke fungerer. Alt med HDCP virker ikke og tydelige fejl i billedet, blandt andet manglende farver. Generelt ville jeg ikke anbefale at give den et forsøg.
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Har også en og det virker bare ikke!. der skal en aktiv splitter til , som desværre også er en del dyrrere og kræver ekstern strøm.
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
Du skal have en aktiv splitter i stil med dem jeg linker til her: http://www.av-cables.dk/hdmi_kabel/hdmi_splitter_187_da/ |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Jeg har selv gode erfaringer med HDMI produkter fra Octava. De har f.eks en HDMI splitter her. Selv har jeg en HDMI switch fra dem, som var billigst hos en Hollansk forhandler. Alternativt vil jeg vædde på at Gefen som forhandles af mange forhandlere i Danmark også fungerer. |
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() |
Øv. Håbede at det kunne gøres billigt, men tak for jeres svar. Jeg vil derfor ikke bestille og nøjes, indtil videre, med fortsat at skifte mellem de 2 HDMI kabler
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |