recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor køber i jeres blu-ray film
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvor køber i jeres blu-ray film

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
thomas36 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 75
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvor køber i jeres blu-ray film
    Sendt: 19-Maj-2009 kl. 04:51
Hejsa allesammen 

Har lige anskaffet mig en blu-ray afspiller og tænkte på hvor i køber jeres film henne gerne billigere end de 250kr butikkerne i kbh vil ha for dem....det er sgu da for dyrt
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6282
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2009 kl. 07:03

Hej , ja glem at give 250kr for dem , www.amazon.co.uk er et rigtigt godt sted , og du kan se i denne tråd hvilke film der har DK tekst http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50170& PN=1&TPN=1

Ellers er der www.dvdstrax.dk de har en masse film på tilbud , men her vil jeg anbefale at du bestiller dem de allerede har på lager

Og så har elgiganten en del helt nye udgivelser til 149kr , og kig også hos www.mowee.dk

MVH

PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Stefan V Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-April-2008
Sted: Aalborg
Point: 698
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2009 kl. 09:55
Prøv at søge her i forummet, der er en del tilsvarende tråde mangen til den her

Her er en liste over nogle forhandlere:
http://www.hdfreak.dk/forhandlere.htm
Men du skal da helt klart bruge de søgedatabaser der er, ellers er det umuligt at finde filmende billigst muligt
Med Venlig Hilsen
Stefan

Til top
Østergaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-December-2008
Point: 83
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2009 kl. 10:46

Hej Thomas,

Jeg har brugt http://www.axelmusic.com og har aldrig haft problemer. Leveringstiden kan godt være omkring 10 dage, men der er ingen told/moms problemer da varerne sendes fra EU-lager. Husk at checke regionskode (mange er regionfree) og der er fragt-tillæg på 1 - 3 Euro afhængig af vægt. Eneste minus er hvis du absolut skal have danske tekster, så kan de godt være lidt svære at finde.

Til top
Bruger slettet Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 31-Januar-2007
Point: 1200
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2009 kl. 15:29

Amazon.co.uk
Jeg har kun haft gode oplevelser med Amazon.co.uk. Prisen er rimelig, men du skal være opmærksom på, at for at "lovliggøre" dit køb, så er der udligningsmoms, hvilket vil sige at prisen bliver omkring 8-10% højere i forhold til den pris der står på varen i butikken.
Den endelige pris fremgår af din faktura, så du får til sidst i købsforløbet.

Men til trods for udligningsmomsen, så er prisen stadig lav og det kan faktisk ikke betale sig at prøve at spare 5-10 kr. ved andre butikker, der er flere herinde, mig inkl., der har prøvet at få ørerne i maskinen på den konto.

Udligningsmomsen har også den fordel at levering foregår smertefrit, da Post DK ikke interesserer sig for Amazonforsendelser, da de ved at der er styr på sagerne.

Måske ikke de allerbilligste, men jeg har endnu tilgode at blive skuffet over bare en enkelt forsendelse fra Amazon.

Zailor.no/Playx.no/DVDstrax.dk
En rimelig stor distributionskæde af onlinebutikker i Danmark, Norge og Sverige. Jeg har bestilt 2 titler hos dem og den der var på lager i Norge ankom efter få dage, med en portopris på 29,- NOK. Priserne er rigtigt gode, desværre lever deres levering ikke helt op til prisstandarden, da jeg stadig venter på National treasure 2 fra Sverige og har gjort det i lidt over 1½ måned.
På deres hjemmeside svinger den mellem "ikke på lager" og "på fjernlager" og 5-7 dages leveringstid.
De sætter en ny standard for hvor lang tid 7 dage i virkeligheden er.
Da jeg skrev til dem, om jeg kunne forvente at modtage filmen på et eller andet tidspunkt, fik jeg at vide at jeg kunne annullere min ordre og det var stort set det eneste der var at gøre, udover at vente.

CDon.dk
Har handlet der en enkelt gang og alt forløb hurtigt og smertefrit, men deres priser varierer som vinden blæser og du skal dagligt holde øje med om der er noget til en pris der interesserer dig.

Axelmusic.com
Virker meget solid, har en bestilling på en US regionsfri titel med danske tekster. Der er ikke mange titler med danske tekster, men de få der er, er til gengæld også rimeligt interessante.
De er heller ikke super billige, men til gengæld er tingene omkring udligningsmoms og EU forsendelser ordnet, så man burde ikke have grund til at bekymre sig om PostDK's fortoldningsgebyr.

CDWow.com
Har forsøgt at handle der én gang. Pengene blev hævet samme dag og mine 2 ordrer på 4 film, blev annulleret efter nogle dage og der gik så nogle uger, så kom pengene tilbage på kontoen.
CDwow sender fra Hong kong og det er pakker som PostDK elsker at rode med, så hvis du helst vil slippe for fortoldningsgebyr, så bør du nok ikke tænke så meget over dem.

Redigeret af Kim Jespersen - 19-Maj-2009 kl. 15:30
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12348
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2009 kl. 16:48
Der er ikke noget med burde hvad angår Axelmusic.com; man kommer IKKE til at betale moms og dummebøde.

CD-WOW lover desuden at man slipper for moms og dummebøde, og hvis det alligevel skulle ske, får man en kupon på det beløb man er blevet tørret for.
Til top
Bruger slettet Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 31-Januar-2007
Point: 1200
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2009 kl. 13:00
@Naira

Jeg glæder mig også til min første Axelmusic.com oplevelse, kan jeg ligeså godt indrømme, da de har Dirty Harry og I am legend boksene, som jeg meget gerne vil have fingre i.

En ting jeg sætter stor pris på, er informationer, så er det mindre vigtigt om det er 4, 7 eller 10 dage den er, om at dukke op.

May 17th 23:01 (CEST) Pending
 May 17th 23:01 (CEST) Order registered
 May 18th 10:30 (CEST) In stock and allocated at our Downtown Toronto location/warehouse.
 May 18th 10:30 (CEST) Packing - Item has gone into packaging and cannot be deleted at this point. It is expected to ship within 6-48 hours.
 May 19th 17:30 (CEST) Order allocated, picked and packed at our Downtown Toronto, Canada warehouse and en route to airport. Most likely to clear customs and enter TPG Post Holland postal service within 2-4 weekdays (postal services may vary).
 May 19th 17:30 (CEST) Completed and shipped

Det er meget meget fin information
Til top
Naite22 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Oktober-2007
Point: 130
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2009 kl. 16:38
Jeg køber selv MEGET fra Axelmusic.com! Ventetiden er nederen, men de er billige! og det fede er at størstedelen af dem er kodefri!
Til top
Bongo50000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Hjoerring
Point: 123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2009 kl. 01:03

http://www.mymemory.co.uk/

Har handlet der nogle gange, helt smertefrit, og priserne er med porto

Til top
StigP Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Maj-2009
Sted: Aarhus
Point: 52
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2009 kl. 01:32
Det Jersey beliggende www.play.com bestiller jeg meget fra, og de har fri fragt. Jeg bor dog i Grønland som er udenfor EU, vi slipper derfor fuldstændig for beskidte skatter og moms, som kan blive pålagt ved modtagelse i DK.

Jeg ved det kan være lidt knald eller fald om skiverne kommer igennem toldernes nåleøje eller ej til danske adresser.

Nu med den lave £-kurs bruger jeg også rigtig meget www.amazon.co.uk De fratrækker også VAT ved forsendelse til Grønland og deres fragtpriser er yders rimelige. 
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2009 kl. 09:46
Jeg er holdt op med at bruge Play. Som dansker skal man betale i euro og forholdet mellem dk<>£ og dk<>euro er mildt sagt forskelligt. Tricket med en fake UK adresse har jeg forsøgt to gange. I begge tilfælde kom filmene retur til Play uden at have været omkring mig og penge blev refunderet.

Redigeret af Stampe - 23-Maj-2009 kl. 09:46
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu