|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kappebrille ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 18-Maj-2009 kl. 20:49 |
Jeg skal have nyt tv og har derfor brugt en del tid her
i forummet og andre sites, men er stadig ikke helt overbevist om hvad jeg skal investere i. Hælder mest til Panasonic, men som sagt er jeg i tvivl. Vil meget gerne have noget info og forslag til indkøb fra alle eksperter ![]() Har maks. 10.000 kr. Mvh Kasper Redigeret af kappebrille - 18-Maj-2009 kl. 21:00 |
|
![]() |
|
onkeldunkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Hvis du har 878,- mere http://www.nbradio.dk/shop/panasonic-tx-p46g10e-5301p.html
|
|
Pioneer KRP-500A
Anthony Gallo A'Diva TI Anthony Gallo MPS Sub Onkyo 876 Logitech Squeezebox Duet(s) Logitech Harmony 895 Sony Playstation 3 Samsung SMT-H3126PVR |
|
![]() |
|
kappebrille ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Er det noget værd den her skærm eller skal jeg holde mig
væk? TH50PX8E. Fandt den hos Elgiganten. Redigeret af kappebrille - 19-Maj-2009 kl. 12:30 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |