|
Problem med vægophæng |
Besvar |
Forfatter | |
Nutzzz
Ny bruger Oprettet: 29-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
Emne: Problem med vægophæng Sendt: 09-December-2005 kl. 16:21 |
Jeg har et Samsung LE32R51B lcd TV som jeg gerne vil have til at hænge på væggen. ` Derfor har jeg købt et Vogel's vægbeslag model EFW 6205. Men skruerne der skal skrues i TV'et er for små (smalle). Begge produkter er VESA kompatible, så de burde passe sammen. Hvad gør man så? Håber der er en ekspert der kan hjælpe mig. Hvor får jeg fat i nogen skruer der passer til? Vertigo |
|
Don Pedro
Bruger Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
Sendt: 11-December-2005 kl. 01:09 |
Hej Vertigo Jeg er bange for at du har fået fat i det forkerte beslag. Der findes flere VESA standarder og det du skal bruge, er sikkert et VESA 200 beslag. Kig på pakken og se om det er det, hvis ikke så skal det byttes. PS. fik du det til en god pris?
|
|
Hilsen Don P.
|
|
Thomasref
Junior bruger Oprettet: 23-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
Sendt: 11-December-2005 kl. 01:28 |
Hej Vertigo
En af mine venner har været ude for nøjagtigt det samme, han havde købt det samme samsung tv i fona og fik et beslag med som de sagde passede til netop det tv. Det var bare ikke tilfældet, så han fik et nyt... og det passede heller ikke, men tredje gang lykkedes det...
Ja så kan der vel godt være noget om deres slogan: der er altid en grund til at gå i fona, eller hvordan det nu er... |
|
Nutzzz
Sendt: 11-December-2005 kl. 12:30 |
Hullerne til beslaget passer fint, desværre er det kun skruerne der er forkerte. Men nu har jeg besluttet mig for at bestille et samsung beslag. Det må da passe... Jeg har så godt nok smidt 480 kr. ud af vinduet, da jeg var dum nok til at bore beslaget fast i væggen inden jeg tjekkede bagssiden af tv'et
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5273 |
Sendt: 11-December-2005 kl. 17:27 |
skal du bruge 8 stk M6x14 (6mm diameter - 14 mm lange) som burde kunne købes ved velassorteret isenkram - byggemarked - Biltema eller lignende forhandler af teknisk artikler. Det vil være betydeligt billigere end nyt beslag. Mvh JørgenT |
|
jw27
Junior bruger Oprettet: 27-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
Sendt: 17-December-2005 kl. 11:49 |
Hej Nutzzz Join the club, jeg har været ude for præcist det samme. Jeg købte Tv`et og beslaget samme sted, begge samsung produkter og lor... skruerne var for små. Da jeg ikke gad diskutere med forhandleren (han var lam) fandt jeg skruerne selv. Alternativt skal du sende pakken tilbage og bruge tid på det. Held og lykke Redigeret af jw27 |
|
Nutzzz
Sendt: 18-December-2005 kl. 15:01 |
Beslaget er returneret og jeg har fået et Samsung beslag der passer. Nu hænger det smukt på væggen. Tak for hjælpen.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |