|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
koden ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 504 |
![]() Sendt: 19-Maj-2009 kl. 17:43 |
Jeg har stadig et sony 32v4500 :-) jeg har nogle film på DVD og når jeg afspiller dem via min billige DVD med HDMI kabel, så fylder billedet ud til kanten i bredden, men der er tykke streger i top og bund. Hvorfor det? jeg er klar over det er noget format noget.... men hvordan får man en film til at fylde hele skærmen uden at bruge tv'ets snyde indstillinger som dog heller ikke kan fylde det ud... |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Sådan skal det se ud. kun 16:9 i 1:85 fylder hele skærmen.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40576 |
![]() |
Det kan også have betydning, at afspilleren er indstillet korrekt. Hvilket TV format er den indstillet til.? Hvis det ved en fejl er 4:3, så vil du få forkert AR på visningen. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
onkeldunkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Du kan evt. læse nedenstående artikel om formater 4:3, 16:9 og så videre. Jeg syntes den er super god: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1871&zoneid=3 |
|
Pioneer KRP-500A
Anthony Gallo A'Diva TI Anthony Gallo MPS Sub Onkyo 876 Logitech Squeezebox Duet(s) Logitech Harmony 895 Sony Playstation 3 Samsung SMT-H3126PVR |
|
![]() |
|
koden ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 504 |
![]() |
jeg takker mange gange :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |