|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
nsane206 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() Sendt: 21-Maj-2009 kl. 20:29 |
|
Da jeg skal til tyskland på lørdag satser jeg på at tage et fjernsyn med hjem til soveværelset. Jeg leder efter en skærm i størrelsen 26-32 tommer Optimalt ville jeg gerne have et der kan tage et yousee kort så jeg ikke behøver en ekstra boks derinde, men er klar til at gå på kompromis hvis prisen er rigtig. Er der nogen der kender et godt sted eller et godt tilbud lidt syd for grænsen der er værd at kigge på? Altså tæt på grænsen i jylland /Hans Redigeret af nsane206 - 22-Maj-2009 kl. 06:58 |
||
Pioneer, Onkyo, Panasonic, Dali Mentor
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
Mener ikke et tv fra tyskland har dvb-c tuner. Det skal et tv have hvis du vil undgå en box. Redigeret af xcardman - 21-Maj-2009 kl. 21:08 |
||
![]() |
||
nsane206 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() |
|
Hvad er det jeg skal kigge efter, hvis jeg skal have fat i en fladskærm uden der skal være en ekstra boks til digital tv?
|
||
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
http://www.wupti.com/Produkter/WKDL32V4500_(Wupti1).html?utm _source=pricerunner&utm_medium=partnersite
denne skærm kan købes til 4300 kr og den virker med dvb-c tuner. der skal så købes et ca modul ved siden af plus et kort og du kan alle kanaler digital. men du kan dr1 dr2 og tv2 digtial uden kort. Denne skærm er rigtig god og med dansk garanti og den virker 100 procent uden ekstra boks. hvis du vælger og købe deres Hd pakker, kan den også modtage dem. til den pris samt den er dansk, gad jeg ikke personligt og købe en skærm i tyskland. Men nu kender jeg jo ikke dit budget. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Er det kun sony hvor man kan købe et ca modul ved siden af og få det til at virke? Det virker jo som et fornuftigt bud, men havde håbet på at kunne spare lidt ved at handle dernede. jeg har i forvejen en Hd-boks fra yousee, så skal bare have fat i et ekstra kort og en fladskærm, og så håbede jeg på at man kunne spare en ekstern boks væk. Med det indbyggede kort. |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
samsung har også. Men denne sony er nok den bedste 32 tommer med dvb-c tuner indbygget. Jeg vil bare ikke give dig nogen garanti for at en skærm virker, uden HD-boks i tyskland.
Den slå selvfølgelig ikke din pio, men giver et fint billede, når man tænker på det er en lcd skærm. dem med dvb-c tuner er som regel lavet til det nordiske markedet. også en måde og undgår parallelimport på |
||
![]() |
||
atomichippo ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
|
Philips laver også nogle fine skærme med dvb-C tunere,
kig evt efter 32PFL5404H....personligt syntes jeg det er en rigitg fed lille skærm.. Kan fås til lige omkring 4000,- herhjemme, ved ikke hvad de koster syd for grænsen http://www.miloradio.dk/showproduct.asp?prod_id=1274 |
||
![]() |
||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
|
Jeg har selv planer om at købe et tv i tyskland med dvb-c og har søgt
nettet osv rundt efter erfaringer. Som jeg kan se det så fungerer Sonys digital tuner i hvert fald med DK, da en bruger fra Flatpanels købte en X model og man må formode at tuner delen er den samme i de forskellige modeller (så længe vi i hvert fald snakker 2009 modeller) Jeg har haft kig på en Samsung og har snakket med flere forhandlere hvor de uafhængigt har sagt at tysk dvb-c fungerer fint. En af dem nævnte netop problemer med undertekster på dvb-c som et rygte der ikke havde noget på sig. Jeg kan ikke garantere at det virker 100% men ud fra min snak med forskellige så ser det godt nok ud som om det.. Beklager eventuelle underlige linieskift, min Iphone kan ikke helt lide recordere når det kommer til safari og linieskift :) Redigeret af Kief - 22-Maj-2009 kl. 08:23 |
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
![]() |
|
Men konklusion må være, at hvis man vil være 100 producent sikker på det virker i DK. Så skal man købe en dansk model. Når besparelsen ikke er større, havde jeg nok selv valgt og købe en DK model. Redigeret af xcardman - 22-Maj-2009 kl. 08:29 |
||
![]() |
||
xeon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
![]() |
|
Min Sony W5500 er en tysk model og den fungere uden problemer med dvb-c.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ok, det var nu heller ikke for at få pioneer billede ind i soveværelset, bare så når man nu skal se noget bold eller lign. Så kan konen tøffe ind i soveværelset og se de unge mødre og det andet pjat de kvinder ellers ser Ved ikke om jeg bare skal gå efter den sony, eller hvad. Det bliver jo ca. 5000.- med ca modul, havde håbet at kunne tage en forholdvis billig skærm med hjem derfra(Ca.3000) . Men det er jo stortset samme pris hvis man bestiller fra wupti eller getmore. Men for at opsummere så skal tv´et have en dvb-c tuner for at kunne tage et ca modul. så det e rdet jeg skal kigge efter. |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
et tv skal have dvb-c indbygget for at kunne modtage kabel tv og de har plads til ca modul. Men et lcd er også fint til at have stående i soveværelset. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |