Jeg har et problem, så jeg håber i kan hjælpe med.
Jeg har bygget hus om og har forberedt det så godt jeg kunne til hifi/tv, med strømstik, antennestik, kabler i væggene, højttalere i lofterne osv. Hele tanken har været at det skulle være så lidt synligt så muligt. Derfor har jeg fået trukket alle højttaler kabler, HDMI kabler osv., så de ender i et skab i soveværelset. Herfra borer jeg hul i væggen og hænger et hifimøbel på væggen i stuen (som støder op til soveværelset). Inden i det stiller jeg så PS3, Wii og Yousee HD boksen. Det hele vil jeg så styre med en Harmony 895 med IR transmittere. Min receiver ender i soveværelset i et gardarobe skab, da den fylder/vejer for meget til at have i møblet i stuen.
Jeg har hele tiden tænkt jeg skulle have et fjernsyn uden mediabox, så det ville blive forbundet som følger:
PS3, Wii, Yousee HD boks -> Receiver -> TV
Nu købte xcardman jo det sidste 500M, så hvis jeg nu købte et 500A, hvordan forbinder man det så smartest? Media boksen til 500A har jo 3+1 HDMI indgang i sig selv og min receiver har 4 ind + 2 ud (Onkyo 876)
Skal jeg så slet ikke bruge HDMI i Onkyo'en til noget? Hvordan med opskalering - klarer Onkyo'en det og derfor er det den, som komponenterne skal forbindes til og så er det kun Onkyo'en som forbindes til Pioneer mediareceiveren - eller hvad?
Jeg købte egentlig Onkyo'en fordi den havde 2 HDMI udgange, så jeg kunne smide en film på i stuen og se den videre i soveværelset
Hvis jeg forbinder alle enhederne til mediaboksen, så mister jeg jo den funktion og så kunne jeg ligeså godt have købt en mindre receiver 
Det er sgu ikke nemt - så hvordan forbinder jeg det smartest? Og er jeg bedre stillet hvis jeg køber et fjernsyn uden separat mediareceiver?