recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sanyo PLV-Z700 eller benq w5000?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSanyo PLV-Z700 eller benq w5000?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
andershede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Direkte link til dette indlæg Emne: Sanyo PLV-Z700 eller benq w5000?
    Sendt: 22-Maj-2009 kl. 14:20

Ja nu lige inden jeg beslutter mig endeligt så kan jeg ikke lade være at skele lidt til pengepungen.

Hvad er jeres oplevelser med Sanyo, som jo trods alt er noget billigere. Kan det ikke anbefales eller hva.

Til top
FNørd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2006
Point: 702
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2009 kl. 16:35

Hej igen :)

Har haft stor glæde af vejledning af Otto fra AV Precision

Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2009 kl. 18:18
Oprindeligt skrevet af andershede andershede skrev:

Ja nu lige inden jeg beslutter mig endeligt så kan jeg ikke lade være at skele lidt til pengepungen.

Hvad er jeres oplevelser med Sanyo, som jo trods alt er noget billigere. Kan det ikke anbefales eller hva.

Det står og falder på om man er regnbue-hysterisk og derfor ikke vil have en DLP, samt om BenQ'en kan være i det lokale den skal bruges i (Sanyo'en er mere fleksibel). På ren billedkvalitet er BenQ'en i en helt anden liga.

Af din anden tråd kan jeg se at du gerne vil have et ret stort billede. Det udelukker definitivt Sanyo'en, hvis du skal have et nogenlunde tåleligt billede ud af den, så får du ikke ret meget lys samtidig.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu