|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
perhansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() Sendt: 22-Maj-2009 kl. 17:16 |
Min
søn har lige købt et Panasonic TX-L32G10E, og det har en DIGITAL AUDIO OUT
udgang.
|
|
Med venlig hilsen
Per Hansen AaB Ishockey Panasonic PZ800 50 tommer |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
Der står digital optisk ud på specifikationerne på tv'et.
Så selvfølgelig kan det lade sig gøre at sætte til Z5500'eren. Har du huske at slå input over til optisk på Z5500? Måske skal der "tændes" for udgangen inde i en menu, men desværre har jeg ikke sådan et tv til at kunne bekræfte det. Sidste alternativ er selvfølgelig at noget er defekt. Har du noget andet udstyr med en optisk digital indgang som du kan teste tv'et på? Redigeret af Cyberguyen - 22-Maj-2009 kl. 17:39 |
|
![]() |
|
perhansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Ja den optisk input er sat til på Z5500, for køre også lyden via den fra computeren, har så købt en High Quality Optisk 2-vejs splitter - Toslink. så han kan bruge Z5500 til både tv og computer.
Jeg kan simpelthen ikke finde i menuen af tv´et hvor man kan slå den optisk udgang til, der står ikke lige frem meget om det i manualen til tv´et men kun godt forstille mig, det er fordi den ikke er slået til på tv´et - men kan som sagt ikke finde hvor jeg skal gør det ![]() |
|
Med venlig hilsen
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
Har du prøvet uden splitteren, bare for at udelukke den som fejlkilde.
Ellers kan man under lydindstillinger i menuen stille SPDFI til enten automatisk eller PCM - prøv at skifte den fra hvad den står til nu, og se om det gør noget. |
|
![]() |
|
![]() |
Ja har prøvet uden splitteren uden held.
Det du skriver her.: Ellers kan man under lydindstillinger i menuen stille SPDFI til enten automatisk eller PCM det kan jeg ikke finde nogen steder i menuen, heller ikke under lyd. ![]() |
|
Med venlig hilsen
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
Tryk Menu > Lyd > Side 2 > SPDIF-Valg
Side 25-27 i manualen (ihvertfald den der ligger på panasonic.dk). |
|
![]() |
|
![]() |
på side 2 har jeg ikke noget SPDIF-Valg - der er kun Gendan Indstillinger.
Det er underligt det her.. ![]() |
|
Med venlig hilsen
|
![]() |
|
![]() |
har været inde på Panasonic.dk og hent manual, det der er på side 25 under Sound menu, der har jeg slet ikke det der står på side 2...øvøv og øv
![]() |
|
Med venlig hilsen
|
![]() |
|
![]() |
Lyder mærkeligt, men så er jeg ihvertfald løbet tør for gode ideer
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
ja det synes jeg også, men tak for din hjælp.
![]() |
|
Med venlig hilsen
|
![]() |
|
![]() |
Andre der har en god ide...
![]() |
|
Med venlig hilsen
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Virker nok ikke ved analog TV og dvd afspilning. Kun via den digitale tuner
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |