|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cwitt ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 493 |
![]() Sendt: 23-Maj-2009 kl. 00:38 |
Jeg har et lille problem med at afvikle billeder (JPG) og musik (MP3) fra en ekstern USB HDD. PS3 finder disken og man kan browse ned i folderen med hhv. billeder eller musik, men så melder PS3 "ingen filer". Jeg ved at filerne kan afspilles for de er blevet kopiere fra min PC, og via denne kan man godt streame samme filer via WMP11 mediaserver. (Nogen vil måske så sige: "så stream dog fra PC"......men jeg skulle jo lige teste om streaming også fungerede fra ekstern HDD, gæster også kan medbringe lidt underholdning Redigeret af cwitt - 23-Maj-2009 kl. 00:39 |
|
Carsten Witt
LG OLED65B7 TV NAD T758 Surround Receiver Samsung BD-C6900 Blue Ray Sony RDR-HDX995 HDD-Recorder YouSee HD-box Samsung3126 |
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
![]() |
Er det ikke noget med at man skal trykke TREKANT når USB'en er markeret og så åbne den på den måde. Under billeder hvis du vil se billeder og under film hvis du vil se film etc.
|
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
SirCrapAlot ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2008 Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Det er korrekt at man kan trykke "trekant" og vælge alle filer - Har kun prøvet med video filer, men der fungerede det fra min usb pen |
|
![]() |
|
cwitt ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 493 |
![]() |
Mange tak det hjalp (men hvorfor pokker skal det være en gættekonkurrence, Sony?) Mærkeligt at den ikke bare kan se indholdet uden videre. BTW, har nogle af jer et forslag til min anden tråd vedr. album cover tags: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=60011& KW=cwitt&PN=1&TPN=2
|
|
Carsten Witt
LG OLED65B7 TV NAD T758 Surround Receiver Samsung BD-C6900 Blue Ray Sony RDR-HDX995 HDD-Recorder YouSee HD-box Samsung3126 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |