|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bobbas ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Status: Offline Point: 153 |
![]() Sendt: 22-Marts-2009 kl. 00:20 |
Jeg leder efter en 22" lcd med indbygget mpeg4 tuner, er der nogle der ved om dette er muligt på nuværende tidspunkt?
|
|
![]() |
|
Puma ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 596 |
![]() |
Hej Bobbas Jeg har netop lige været ude i samme opgave.....Fandt ingen 22" med mpeg 4 man skal åbenbart skal op i 26" tommer. Sony skulle iflg. KT-Radio komme med en 22" med mpeg 4 DVB-T tuner i løbet kort tid....Jeg valgte dog at købe et 22" Samsung med både DVB-T / DVB-C i mpeg 2 format til godt 3000,- kr. |
|
![]() |
|
Bobbas ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Status: Offline Point: 153 |
![]() |
Hej Puma, tak for input. Jeg så der var en Prosonic 22" med DVD og mpeg4 tuner i ugens Føtex reklame, jeg må lige ned og se på billedkvaliteten... ....tænk at Prosonic var de første med den ide |
|
![]() |
|
Puma ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 596 |
![]() |
Hej Bobbas Jeg var lige inde og checke dette Føtex tilbud.....Det lyder meget fint med mpeg 4 tuner, men resten af specifiktionerne på dette TV ligger flere år tilbage en kontrast på 700:1 samt en betragtningsvinkel på 155 / 150 så umiddelbart, tror jeg ikke der er tale om det helt store røverkøb i relation til fjernsynsoplevelser, men det kan jo komme an på en prøve, idet Føtex i lighed med Bilka har en meget fornuftig returret.... |
|
![]() |
|
Fnulder ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
![]() |
Her til Juli kommer der Sony 22" med MPEG4
|
|
![]() |
|
MAMs ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 135 |
![]() |
Hej Fnulder, har du lidt mere info om det eller evt. et link ? |
|
Sony 46Z4500
Sony STR-DA3400ES Sony BDP-S550 Philips 5330H |
|
![]() |
|
![]() |
Sony har lige sendt KDL-22S5500 på markedet http://www.sony.dk/product/t15-s-series/kdl-22s5500, mon der kommer endnu en 22" fra Sony med mpeg4 tuner i år? |
|
![]() |
|
![]() |
og hvorfor er udvalget at tv'er med mpeg4 tuner så lille når DK går totalt mpeg4 til november
![]() |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10612 |
![]() |
Det har kun MPEG2 tuner. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10612 |
![]() |
Det gør det da heller ikke. MPEG4 får kun betydning for dem som modtager signal fra egen tagantenne, altså ikke for dem som har fællesantenne, kabeltv, IPtv, fibertv, internet tv, parabol m.v. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Steen Easy Shop ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Der findes 22" og 19" tv med DVB-T MPEG4 og DVB-C MPEG4. Vi har testet apparatet, som vi har parallelimporteret fra Samsung Tyskland, og det virker til både Boxer og YouSee. Modellen hedder LE-22B450 C4W og koster omkring 3.000 kroner. Se mere her:
|
|
Steen Sødergreen
Easyshopping.dk Tel 7362 0505 email: steen@easyshopping.dk |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Steen Easy Shop Jeg tror desværre I har glemt at teste brugen af danske undertekster på jeres model....for som det fremgår af betjeningsvejledningen er "der forskel på et Samsung Tv og et Samsung TV" at de ikke giver fuld support i relation til manglende i relation til modtagelse undertekster / EFP information i Danmark, såfremt ens fjensyn er købet uden for Danmark og dermed ikke de serienummer som er fremstillet til det nordiske markede...... Så det kan altså blive en sur oplevelse, at købe ovenstående fjensyn via en parallelimport fra Tyskland....Det ville jo have klædt easyshop at dette forbehold fra Samsungs side fremgik af deres hjemmeside.... Jeg fandt lige den tilsvarende information på Samsungs hjemmeside: http://www.samsung.com/dk/consumer/pdf/forskellenTV_dk.pdf Redigeret af Puma - 08-April-2009 kl. 09:01 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |