|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
matthesen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
![]() Sendt: 20-Maj-2009 kl. 18:02 |
Hey!
Jeg er på udkig efter et nyt fjernsyn til soveværelset, da det ellers gode gamle Samsung fjernsyn med indbygget VHS-afspiller er ved at stå af.. :) Størrelsesmæssigt leder jeg efter et TV omkring 30" tror jeg, og prismæssigt skal vi ikke for højt op, da det er et fjernsyn der ikke bliver brugt så meget, men lidt ind i mellem.. :) Så regner med en pris omkring 3.000 kr.. Er det urealistisk..? Jeg fandt et panasonic hos Fleggaard, men har ikke kunnet finde modellen andre steder så jeg linker lige direkte til det.. Her.. Lidt facs fra siden: Picture Screen Size: 32" (80 cm) diagonal Screen Aspect: 16 : 9 Wide Panel IPS (WXGA): LCD Panel Contrast (Dynamic): 3,500:1 Viewing Angle: 178 degree Clear Panel: n/a Progressive Scan: yes Number of Pixels: 1,049,088 (1,366 x 768) pixels Tuner Integrated: yes DVB Digital Tuner: n/a Tuning System: PLL synthesizer 100-position auto-search tuner CATV Compatibility: Hyper-band DVB: n/a Men det kunne nu være fint med DVB-C tuner, men så er prisen jo også højere går jeg ud fra..? Og så er der jo formentlig heller ikke fleggaard jeg skal kigge hos, eller virker deres DVB-C i DK..? Det er afgørende er dog billedet.. :) Håber I vil komme med mange gode bud.. :) Tilføjelse det kunne måske også være et LG 32LH2000, dog er prisen 3500 kr, men er det sådan noget jeg skal kigge efter..? Redigeret af matthesen - 20-Maj-2009 kl. 18:32 |
|
![]() |
|
krede21 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Jeg er selv ganske uerfaren indenfor området, og har for nyligt stille nøjagtigt det samme spørgsmål som dig, men dog uden så mange tilbagemeldninger. Derfor har jeg selv optaget jagten og været rundt om og set lidt på nogle forskellige modeller i Fona og Expert.
Jeg er kommet frem til at det nok skal være en Samsung-model og specielt er jeg faldet for LE32B455. Den viser et godt billede både ved analogt og digitalt kildemateriale. Desuden har den DVB-C og MPEG4 - det synes jeg er vigtigt til "nummer 2"-fjernsynet, hvis man på et tidspunkt kunne tænke sig digitalt tv, da man så kun skal investere i en box (da mit PX80 ikke har DVB-C) til stue-fjernsynet og kan nøjes med en kortlæser til soveværelset. Da prisen (4400) på edbpriser, er lidt højere end jeg havdre regnet med, overvejer jeg at købe en ældre model (LE32A466) fra Elgiganten til 3800. Det ender dog nok med at jeg smider de 600 kr. oveni :-) Håber der er andre der kan komme med alternativer..?! |
|
![]() |
|
matthesen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
![]() |
Ja det lyder til at du står med de samme overvejelser som mig.. :) Jeg har også et px80 med en zaptor boks..
Det lyder da som udemærkede forslag, men er der slet ikke nogen der kan komme med andre forslag i denne lave prisgruppe..? |
|
![]() |
|
![]() |
Nu kigger jeg lidt efter Samsung 32a467, er det et dumt fjernsyn når der er tale om et ekstra fjernsyn..? Jeg tænker på at jeg jo ikke vil bruge det til at se f.eks. fodbold på..? Jeg så også lige at man kan få et Philips 32PFL5404H til 3995,- og er det så bedre.. Kan se det har kontrastforhold på 50.000:1, og samsung'en har på 30.000:1.. Er det noget der er de 500 kr mere værd..?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |