|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
baekgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 502 |
![]() Sendt: 24-Maj-2009 kl. 22:13 |
jeg går og overvejer at købe en god stor ekstern haddisk. den skal både være til billeder og måske til film.
men kan det lade sig gøre at afspille blu ray fra en ekstern harddisk? eller er det kun billeder? Jeg går næsten ud fra at det kun er billeder, med mindre man kan få en harddisk med hdmi? Hvilken harddisk vil i under alle omstændigheder anbefale? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Hvis du køber en WD TV mediaplayer og en HDD dertil, så er du kørende. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Ashanti ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
![]() |
Hvis man vil smide lidt flere penge i det kan man købe en Tvix.
|
|
![]() |
|
baekgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 502 |
![]() |
ok tak, så mangler jeg bare en beskrivelse af hvad det er hehe
|
|
![]() |
|
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
![]() |
Ja det er en helt anden verden, tag et kig ind på disse forum for at finde ud af mere. En WD TV er en lille boks som kan afspille film, musik og billeder fra eks din externe haddisk. Den har HDMI og Optisk udgang og kan afspille video, dvd og digital lyd, i forskellige formatter og opløsninger helt op til 1080p.
WD TV tråd |
|
Sony 46HX823 Samsung H5505
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
![]() |
|
![]() |
Hmm, jeg kom lige til at lege lidt med mit tv. Jeg kan se at jeg kan afspille film via sd kort.
Hvis nu vi antger at vi angang får nogle kæmpe sd kort, som kan rumme lige så meget som en ekstern harddisk kan idag, så kan man vel afspille blu ray direkte fra sd kortet? |
|
![]() |
|
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
![]() |
Hvis det bliver lagret i et format tv'et kan læse, så ja. Meeeen der går vidst lige noget tid før det bliver en brugbar løsning (pris kantra plads). Til den tid har du sikkert købt nyt tv
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |