|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |||
pacman1859 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() Sendt: 25-Maj-2009 kl. 07:54 |
||
Så er dagen kommet hvor jeg skal til
at bestille et Pioneer fjernsyn. Jeg har dog en sidste lille tvivl,...
skal jeg vælge KRP-500A eller KRP-500M. Jeg ved godt hvad forskellen er
på dem. Primært det at den ene kommer med en medie reciever med
indbygget dvb-t og dvb-s tunere. Jeg kan dog ikke benytte nogen af de
digitale tunerne da jeg har kabel tv, så jeg skal anskaffe mig en
yousee hd boks, uanset hvad.
Jeg hælder til A modellen pga. den seperate medieboks, især fordi jeg ikke gidder lege med et hav af ledninger fra tv til diverse enheder, da tv'et skal hænge på væggen. Men er jeg ikke bedre tjent ved at vælge M modellen og så bruge lidt penge på en god hdmi receiver? På den måde kan jeg vel stadigvæk nøjes med en ledning fra tv til receiver, og så tilslutte de andre enheder til den. Er det rigtigt forstået? Kan en YouSee HD boks tilsluttes sådan en medie receiver eller skal den stadigvæk tilsluttes direkte til tv'et når vi snakker M modellen? Beklager hvis det er dumme spørgsmål, jeg er bare ny inde for det område så har ikke den helt store forstand på det. Jeg håber at der nogen der kan hjælpe mig med at ta' min beslutning. Medie receiveren giver vel også den fordel at jeg stille og roligt kan bygge på lyd delen efterhånden som jeg får råd til det. P.S: Mit budget ligger på omkring 30.000 (tv, lyd, ledninger mv.) |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Jamen du har vel selv givet svaretfor hvad du vil Selv valgte jeg 500M da jeg har YouSee boks, og det ekstra HDMIkabel overlever jeg nok, og du skal alligevel have et kabel til Pioneer boksen fra YouSee boksen. |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
Jeg skulle får den sidste 500m model her i denne uge, har ikke set dem på lager nogen steder. En 500A er nok nemmere og får fat på. det er ikke et spørgsmål om pris, men om du kan få fat på en. Men ring rundt og forhører dig, der kommer til at gå lang tid, før man kan får noget tilsvarende. da du har kabel tv, havde jeg nok valgt en m model |
|||
![]() |
|||
pacman1859 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
||
Hvad er der for et slags kabel der er mellem Yousee HD boks og M modellen? |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Ganske almindeligt HDMI |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
et almindeligt HDMI kabel
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
øv du kom først ![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det ser svært ud med M modellen, som I også har nævnt. Jeg vil så gå efter A modellen. Nu kommer så mit nye dilemma. Hvor skal jeg bestille den?
sparshop.dk siger de kan levere den i August. Justbyit.dk siger de kan levere i Juli. Begge steder koster den 25.000 KTRadio siger også de med sikkerhed kan levere, de ved bare ikke hvornår. De sæger den 24.000. Så er der et par steder i Sverige hvor prisen er væsentlig billigere. Hos Digicom.nu sælger de den til 21500 dkr. http://www.digicom.nu/products/product.asp?pid=15502&rid =2 Hos Lars Bengtson (som har den på lager og kan levere med det samme) sælger de den til ca. 22.000 kr + 1400 eller 1500 kr. i fragt. http://www.digicom.nu/products/product.asp?pid=15502&rid =2 Hos Reference Audio i stockholm har de på lager til ca 20.500 + 500 i fragt. Jeg har snakket med dem i telefonen, og de siger at der ikke følger PDP+ garanti med når den leveres til Danmark. http://www.referenceaudio.se/default.asp?sMain=/net/product. aspx%3FiProductID%3D6633 Jeg ved ikke hvordan garanti'en ser ud på de andre svenske sites jeg har listet op. Hvad ville I gøre? Redigeret af pacman1859 - 25-Maj-2009 kl. 11:45 |
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
||
Jeg ville vælge en A model da du har kabeltv. En yousee digi boks kræver meget tålmodighed, alt for langsom til mit brug.
Nogle svenske forretningen giver da fuld garanti. Jeg havde købt i sverige hvis min model stadig kunne fås derovre dengang jeg bestilte. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
man kan jo kun se analog kabel tv fra yousee via en 500A, hvem bruger det på en 50 tommer skærm
![]() havde ikke købt via sverige når der ikke er PDP+ garanti. |
|||
![]() |
|||
onkeldunkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
||
Spawn skriver ellers i dette indlæg, at PDP+ garantien er nordisk? http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=58280& PN=1&TPN=4
|
|||
Pioneer KRP-500A
Anthony Gallo A'Diva TI Anthony Gallo MPS Sub Onkyo 876 Logitech Squeezebox Duet(s) Logitech Harmony 895 Sony Playstation 3 Samsung SMT-H3126PVR |
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |