|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Bla Blasen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() Sendt: 20-Maj-2009 kl. 11:49 |
|
Har igennem lang tid haft kikket på JBL ES serie Højtalerne må ikke være for store, ellers kommer der nok veto imod dem Har kikket på dette sæt JBL ES HØJTTALERPAKKE 4, KIRSEBÆR 2x ES30, 2x ES10, 1x ES 25 C, 1x ES 250 P. Kompakt surroundsystem fra JBL til mindre stuer og rum, hvor der lægges vægt på god lyd samtidig med pladssparende højttalere.
Til 8.079
![]() JBL ES30 er udstyret med en 6" basenhed der er lidt kraftigere end lillebroren ES20, hvilket gør at frekvensområddet starter helt nede ved 60 Hz. Hermed nås en dybere og kraftigere bas. Perfekt højttaler til den krævende lytter, som ikke ønsker gulvhøjttalere.
![]() JBL ES10 er det perfekte valg som baghøjttaler. Højttaleren er kraftfuld, men samtidig kompakt så det hænger flot tæt ind til væggen.
![]() JBL ES25C kan kombineres med samtlige højttalere i ES serien. Stemmer og musik gengives klart og tydeligt. Bassen varetages af to 5" enheder og med en vægt på over 7 kg vidner dette om en seriøs centerhøjttaler.
![]() JBL ES250P er en aktiv subwoofer med en 12" basenhed og en kraftig forstærker på hele 700 watt. JBL ES250P er det perfekte valg til den seriøse hjemmebiograf når du ønsker kraftfuld dyb bas til den helt rigtige pris. Best Buy. Hertil en
![]() Harman Kardons receiver AVR 355 receiver er høj kvalitet i nyt, spændende design med endnu flere funktioner !
AVR 355 benytter DCDi® by Faroudja videoprocesor til at opskalere alle kilder til 1080p, hvilket er med til at give dig meget klarere billeder. Dertil kommer Logic 7, Dolby True HD og DTS-HD Master Audio funktioner, der giver dig det optimale i billede og lyd ! A/V sync. funktionen gør at billede og lyd altid følges ad. Med Zone II funktionen er det muligt at se en film med surroundlyd, samtidigt som man kan lytte på musik i et andet rum. Man kan med andre ord plukke ud 2 forskellige lydkilder samtidigt fra receiveren. Med AB1 kan der laves link til et ekstra rum på en simpel måde. Ring venligst for flere informationer omkring dine muligheder. Samlet listepris omkring 14k + det løse (vægholder & kabler).
------------------------------------------------------------ ---------------------------------
Er der nogen, som har erfaring med disse højtalere ?
Er der andre til samme pris (eller mindre) som kan anbefales
Focal Sib Pack ? kombineret med samme Harmon Kardon
Alternativt har jeg kik på Harboe sound
Onkyo TX-SR607 SORT + Harbosat10/SUB10 5.1 SORT (8½k + "det løse")
Onkyo TX-SR607 SORT + Scansonic system 100 (HVID) (9k + "det løse")
Er vant til B&O system 5500 + et par små reol højtalere, som jeg lige pt. ikke kan huske navnet på.
Redigeret af Bla Blasen - 20-Maj-2009 kl. 12:45 |
||
![]() |
||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
|
B&W 600-serien
![]() |
||
![]() |
||
Hyl.dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 353 |
![]() |
|
Jeg ville finde noget andet. Jeg bruger PT ES10 som baghøjtalere og XTZ 99.32 til fronthøjtalere og selvfølgelig kan man ikke forvente bassen vil være ret god i et par små væghøjtalere, men jeg er også skuffet over diskanten som ikke er så klar og detaljeret som mine XTZ'e. Den virker mere metallisk og hård uden det bliver kælet for øregangene. Ved ikke hvor mange af de omtalte højtalere der bruger samme diskant,n men det kunne godt se ud som om de alle bruger de samme.
Mit bedste råd ville være at kigge på XTZ Fyndborsen sælger div. sætløsninger. |
||
Udstyr:
* Receiver - Pioneer VSX-LX60 * Effekt - XTZ Edge A2-300 (2 stk Bi-amp) * Front - XTZ 99.36 MK1 * Center - XTZ 99.25 MK1 * Sub - XTZ 99 W10.16 (m. 700W klasse-D modul) |
||
![]() |
||
Bla Blasen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() |
|
Lyder sikker godt, men så er budgettet også brugt op på højtalere alene |
||
![]() |
||
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() |
|
Da ikke hvis du har tålmodihed og køber så snart du finder dem brugt. der er godt nok ikke mange på markedet men finder du dem sparer du en hel del. |
||
![]() |
||
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() |
|
iøvrigt, skal vi ikke snart se nogle bedre billeder af din nye projektor:D synes de er lidt tamme ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak for input - prøver lige at studere dem lidt nærmere.
|
||
![]() |
||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
|
Jo det kan der jo være noget om |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvis du ikke køber en sub er dit budget stort nok |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |