|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hurtig ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() Sendt: 26-Maj-2009 kl. 12:09 |
Hej Jeg bestilte 4 film fra www.dvd.co.uk og modtog de 4 første uden problemer... as usual. Nu har jeg dog fået en toldopkrævning på den 4. og skal så pludselig betale en 150% ekstra for at modtage den film. Det har jeg ikke til sinds at gøre og vil høre om jeg ikke bare kan lade være med at afhante pakken og lade de 14 dage gå, så den bliver sendt retur, få mine penge tilbage fra dvd.co.uk og så bare bestille den igen?? Er der noget i vejen for dette, udover ventetid?
På forhånd tak... og håber det var i det rigtige forum. |
|
![]() |
|
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
Overhoved ikke. Du mister kun 1£ for fragten. Jeg har selv ladet en film gå tilbage. Der gik dog 1 måned eller lidt mere før dvd.co.uk fik filmen igen på trods af jeg var nede på posthuset og sige de skulle sende den tilbage med det samme.
|
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Det kan du sagtens. Hvis du synes det er fair overfor forhandleren at han skal betale for at sende en pakke til Danmark som du ikke gider at betale for. Og derefter skal give dig pengene tilbage. Redigeret af jonaskp - 26-Maj-2009 kl. 12:33 |
|
![]() |
|
hurtig ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Så vidt jeg ved skal jeg jo stadig betale for fragt og formentlig også fragten tilbage, men eftersom jeg har lagt adskillige tusinde kroner i denne forhandlers lommer, så ser jeg det altså ikke som det mest uacceptable der er sket. Vi snakker max om at det kan koste dem 1 £.
|
|
![]() |
|
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
Du betaler ikke for fragten tilbage. Om det er forhandleren eller post danmark der gør det ved jeg dog ikke.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |