|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||
djangs ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
![]() Sendt: 12-December-2005 kl. 22:24 |
|||
håber der er nogle der kan hjælpe en meget fortvivlet person. har fået mig et 42"plamsa Thomson 42PB120S5,fik at vide fra forhandler at det var hd ready. men nu sidder jeg lige og kigger på forbrug.dk og der står der at det ikke er HD kompatibilitet. er jeg bare taget ved næsen. ps.som i jo nok kan forstå er jeg første gangs køber |
||||
![]() |
||||
Tape Connection ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
|||
Det opfylder ikke kravene til HD Ready standarden, da opløsningen kun er 854x480. Du kan godt se HDTV på det, og det vil se bedre ud end almindeligt tv på samme tv, men du får ikke fuld udnyttelse af potentialet i HDTV. |
||||
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
||||
![]() |
||||
zerocool ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
|||
Læs evt. her hvorfor "HD Ready" er ligegyldig - http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=29928 &PN=1 Et "HD Ready" -klistermærke sikrer ikke nødvendigvis et High Definition billede. Redigeret af zerocool |
||||
I am the Law
|
||||
![]() |
||||
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
|||
Well, if you're the law, mr. zerocool, some people just don't abide by it and you must be somewhat dissapointed: Spørgsmålet: Skal "HD Ready" -mærkningen afskaffes eller ej? får nemlig
Desuden er det jo nok lidt sent at stoppe toget nu. Næh, oplysning og facts tæller. Det er efter min ringe mening bedre at vejlede end at beskylde andre for at vildlede eller for at komme med noget "ligegyldigt". PS: I øvrigt mener jeg, djangs bør klage over sin forhandlers udtalelse. Det ville jeg gøre. Redigeret af Carser |
||||
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
||||
![]() |
||||
zerocool ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
|||
Ja, en kedelig realitet. Folk vil åbenbart gerne gerne tages ved næsen, med letforståelige, omend vildledende, standarder. Læs evt. den ligende tråd her på siden: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=7162&K W=zerocool |
||||
I am the Law
|
||||
![]() |
||||
Tape Connection ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
|||
Hørt! |
||||
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
I så fald har i her her lidt vejledning. Fysisk panelopløsning, som HD Ready ligger op til er afgørende, er kun den halve sandhed. Lige så vigtigt er hvad opløsning et Tv virker ved internt. |
||||
I am the Law
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |