recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lav blu-ray film.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLav blu-ray film.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mm1992 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Lav blu-ray film.
    Sendt: 27-Maj-2009 kl. 15:19

Hej

jeg har nogle pørgsmål omkring det at lave blu-ray film.

Jeg plejer at bruge et program der hedder cornvertxtodvd, som er et super fedt program, der både sætter undertekster og laver menuer på ens film.

Men nu vil jeg så gerne begynde at lave blu-ray film, men gerne af samme princip, som jeg gjorde med alm dvd film, altså via cornvertxtodvd.

jeg ved jeg skal downloader en torrent med filen mkv, men jeg har læst mig frem til, at jeg ikke bare kan brænde disse filer ned på blu-ray, da filen ikke vil kunne vises på en blu-ray afspiller. Så det siges jeg skal konvatere min mkv fil til en m2ts fil,  for filmen kan ses på min afspiller. Men hvilket program kan gøre dette? Når jeg har konvateret filen vil jeg gerne have den over i mit  program cornvertxtodvd, så jeg kan lave menuer på filmen og sætte undertekster på den, for så at brænde den ud på en blu-ray disc.

Spørgsmålet er så bare om det kan lade sig gøre, og om cornvertxtodvd overhovdet kan arbejde med blu-ray fil? og og om min mkv fil vil midste sin kvalitet ved at brænde med dette program, så hvis nogle kunne sige mig hvad der skal til, for at fuldende sådan en blu-ray fim, må i meget gerne skrive!

Hilsen Mads

Redigeret af mm1992 - 27-Maj-2009 kl. 15:25
Mads
Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Point: 801
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2009 kl. 17:20
Det virker ikke helt lovligt, de fleste laver mkv film af deres blu-ray film, det lyder som om du downloader mkv filer, om det kun er lovlige filer ved jeg ikke.

Men er det ulovligt ville jeg ikke gå videre med det her i forummet.
Til top
Tech2010 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Oktober-2008
Sted: Denmark
Point: 728
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2009 kl. 00:05
Jeps det er ulovligt.
Til top

Besvar Besvar