|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
LiquiDelta ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Oktober-2008 Status: Offline Point: 55 |
![]() Sendt: 24-Maj-2009 kl. 21:50 |
||
Jeg har mere eller mindre besluttet mig for Kef 2005. Nu er jeg stødt på 2005.2 billigt, da det jo er en gammel model.
http://www.csmusiksysteme.de/de/home/lautsprecher_hifi/subwo ofer_satelliten_systeme_homecinema/kef_satellitensysteme/kef /kef_kht_2005_2_schwarz/index.htm/index.htm?sid=ce87a0f45349 301b6ccd067e41823f7d Det virker ret billigt i mine øjne, kan det virkelig betale sig at købe 2005.3 i forhold til merprisen? Jeg ved at det er en ældre subwoofer der sidder i 2005.2, er der andre mærkbare forskelle? /edit: forstår ikke helt hvorfor jeg ikke kan linke til sættet, det står til 499€ derinde. Redigeret af LiquiDelta - 25-Maj-2009 kl. 00:58 |
|||
![]() |
|||
Stroyer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
![]() |
||
0# Måske skulle du bruge nogle rigtige forum tags uden om dine links? Der er en knap når du skal skrive indlæget i 2. linie, nr. 3 fra højre som gør at linksne kommer til at fungere rigtigt. /mvh Redigeret af Stroyer - 24-Maj-2009 kl. 23:16 |
|||
![]() |
|||
LiquiDelta ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Oktober-2008 Status: Offline Point: 55 |
![]() |
||
Tak for det, det jeg undrede mig over, var nu at det ikke førte hen til siden når man kopierede teksten ind i adressebjælken.
Det ville være dejligt hvis der er nogen derude der har viden omkring disse højtalere. ![]() |
|||
![]() |
|||
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
![]() |
||
Synes umiddelbart at det ligner 2005.3 på billedet. 2005.2 er så vidt jeg husker heller ikke lavet i en højglanssort men i en mat sort.
Ret mig hvis jeg tager fejl Redigeret af Nexeren - 25-Maj-2009 kl. 01:39 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja det overraskede også mig, troede at 2005.2 havde en mere mat, "gummi"-agtig belægning. Men siden skriver jo også hochglanz schwarz som farve, hvilket jeg stærkt regner med er højglans/pianolak sort, og tilsvarende billedet?
Redigeret af LiquiDelta - 25-Maj-2009 kl. 02:03 |
|||
![]() |
|||
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
![]() |
||
Jeg har selv haft et sæt 2005.2, og jeg syntes at det spillede rigtig godt til prisen! Hvor meget bedre 2005.3 er skal jeg ikke kunne udtale mig om, men herfra har 2005.2 i hvert fald min varmeste anbefaling |
|||
![]() |
|||
Leopold ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
||
Jeg har selv et 2005.2 sæt og er meget tilfreds. Jeg tvivler meget på at lydkvalliteten af 2005.3, kan forsvare til en fordboling af prisen ifht 2005.2, så jeg er ikke i tvivl om hvad jeg selv ville vælge.
|
|||
Morten
-- Epson TW3200 projector Onkyo 606 KEF 2005.2 PS3 |
|||
![]() |
|||
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
![]() |
||
Kan se at de også har udstillingsmodeller af 2005.3 til 499.
|
|||
![]() |
|||
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
![]() |
||
Er der nogle danske forhandler som sidder inde med 2005.2 sættet ?
Evt. Link ? ![]() |
|||
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja se det er også en mulighed. Men selvom de skriver "Aussteller 100% in Ordnung", så har de formentlig også få ridser og andet. Til gengæld er de jo spillet til. ![]() Mange tak for de andre kommentarer også. ![]() |
|||
![]() |
|||
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
||
Der er et andet emnet der handler om præcis de samme højtalere fra samme forhandler. Det er ikke engang en måned siden der blev skrevet i det. Der blev der konstateret at ingen af de købte "Austeller" sæt fejlede noget overhovedet. Det var snarede et rest parti de blev solgt ud af |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nu har jeg godt nok ikke kigget herinde i noget tid, så beklager hvis jeg har trådt nogen over tæerne. Jeg har søgt efter det emne du nævner, men kan ikke finde det - du er velkommen til at poste et link. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |