|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
pekr ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Status: Offline Point: 181 |
![]() Sendt: 28-Maj-2009 kl. 21:58 |
Nogen der har set Pana V10 op mod Pio 5090. Hvad er jeres verdict?
|
|
![]() |
|
ojr5896 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 392 |
![]() |
Jeg har set V10 50" og den er super, men Pio 5090 er altså bare bedre, men V10 er bestemt en god skærm og nu hvor Pio Tv er ved at være udsolgt så er det efter min mening det der kommer nærmest "Kongen"
Det jeg ikke byder mig om ved Panaen er den bue under skærmen - hvorfor fan... kunne de ikke bare lade den være som øverst på skærmen -nemlig enkelt og ligetil. |
|
LG 47SL8500 - DM8000
JVC DLA-30X Panasonic DMP-BDT310 Pioneer DVR-LX61D |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
![]() |
Ja enig. Panasonic skal altid nosse i det med en eller anden sølvkant. Tror faktisk de kunne sælge lidt flere tv hvis de ikke lavede dem så grimme. De har nogen modeller man kan leve med. umiddelbart er det nok pv60 der er den grimmeste med dens kæmpe buede sølkant det ligner sgu et 4:3 tv med den kæmpe sølvklods. Kan huske det var en eller anden fin japansk designer der havde tegnet den. Vor herre til hest. Jeg ku lave det pænere en sort ramme som pioneer f.eks færdigt arbejde. Ved ikke med i andre men hvis der er alt for meget ekstra gejl rundt på tv med kanter og dit og dat kan jeg sgu ikke koncentrere mig om billedet på samme måde hvis det bare er helt enkelt og dvs en sort kant rundt om hele tv´et og kun det i en rimelig bredde. Men for at svare på dit spørgsmål så ved jeg det ikke. TRor stadig pioneeren er bedre pga dens signalbehandling og så har den stadig dybere sort. Ved ikke med lysstyrke osv på de nye panasonic. Ku dog godt forestille mig man ku få et fint billede på v10´eren hvis man fik en til at kalibrere den, da denne skærm hvis endelig fra panasonic har indstillingerne til det.
|
|
![]() |
|
Bigboy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() |
Mit V10 har et super godt billede og ifc fungerer faktisk rigtigt godt på alle de kilder jeg har kastet efter den (desværre ikke HD, da jeg venter på et CA-modul og den nye slimline PS3). Interessant er også muligheden for at se billeder fra min medieserver og surfe rundt på YouTube. Virker faktisk rigtigt godt. Det eneste malurt ved V10, er en højfrekvent hyletone, som nok stammer fra strømforsyningen. Desværre går denne lyd direkte i skallen på mig, men konen bider det sjovt nok ikke på. Men min forhandler kommer forbi i næste uge og giver deres vurdering. Den V10 de har hængende udviser ikke samme tendens, så der er håb forude. Får vi løst dette problem, så får V10 6 ud af 6 mulige fra mig. |
|
Mvh.
PT Panasonic TX-42V10e Hitachi PJ-TX100 102" 16:9 gråt lærred KEF 5.1 surround Butkick transducer T.Hansen (virker faktisk og koster 150kr) |
|
![]() |
|
Jimmy B ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-November-2006 Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Jeg er godt tilfreds med min 50V10, sort niveau er godt og jeg synes også IFC fungerer.
Jeg har lige hurtigt taget et par billeder i slukket tilstand og med lidt tekst og sort baggrund. Desuden har jeg leget lidt med diodelys, som I nok kan se ![]() Og ja, der roder ![]() http://i15.photobucket.com/albums/a354/Lupomanden/75d35924.j pg http://i15.photobucket.com/albums/a354/Lupomanden/bcb4d605.j pg Billederne blev alt for store, så har ændret det til links. Redigeret af Jimmy B - 29-Maj-2009 kl. 01:52 |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
ja den ser fin sort ud på min pc lcd skærm. Det er fint med sort, men husk sort og shawdow detail er noget bedre på en 5090H. Mit råd køb en 5090H for det bedste billede og man virkelig går op i et korrekt billede. Den er har heller blæser som kører hele tiden men husk ingen højtaler eller fod med medfølger. En v10 er en rigtig fin skærm og vil tilfredstille de fleste. samt alle tuner indbygget. Redigeret af xcardman - 29-Maj-2009 kl. 08:39 |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
udover hvad vi har skrevet kan du læse disse to test en 5090H når den er indstillet rigtig giver den stort set samme billede som en krp 500 serie. De er bygget på samme panel krp500A http://www.avforums.com/reviews/Pioneer-KRP-500A-Review.html en panasonic v10 http://www.avforums.com/reviews/Panasonic-TX-P50V10-Review.h tml En 5090H er bedre, men hvilken en af dem som dækker dine behov bedst ved jeg ikke. |
|
![]() |
|
pekr ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Status: Offline Point: 181 |
![]() |
Tak for svarene. Også til dig Jimmy for billederne. Sort ser sort ud må man nok sige. Hvis man nu kun kan fange et 5090 og ikke et 5090H er det så nederen, eller? |
|
![]() |
|
![]() |
en 5090H har mpeg4 tuner og sat tuner til canal digital og nogle bedre menuer. Billedet er helt ens. |
|
![]() |
|
![]() |
bare husk billeder kan man ikke bruge til noget, men en v10 er en fin skærm. Har ikke set en v10, men en g10 med samme panel kommer slet ikke i nærheden af en 5090H eller uden i et mørkt rum.
Redigeret af xcardman - 29-Maj-2009 kl. 12:02 |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
For at du kan sammenligne - mit er et 5090 som er kalibreret.
Mit kamera - et canon sx110is kan ikke fokusere, da der er for lidt lys, så det er sindssygt svært at fokusere - derfor står teksten lidt grumset. Det gør den dog ikke i virkeligheden ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Anima
glæder mig til mit kuro i morgen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |