|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JKL-DK ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() Sendt: 13-December-2005 kl. 22:15 |
Jeg vil gerne placere alle ungernes DVD film på en harddisk, men hvilket fil format skal jeg rippe dem i, er iso mon understøttet? |
|
![]() |
|
Hapsdog ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 319 |
![]() |
Vides ikke, hvorfor ikke lægge dem som VOB-filer. mvh Redigeret af Hapsdog |
|
![]() |
|
JKL-DK ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
Både og....om det er på en usb hd eller direkte på pc'en er vel egentlig underordnet, eller tar' jeg fejl?? Det jeg gerne vil vide er hvilket format jeg skal rippe dem i for at afspille dem via MS MCE |
|
![]() |
|
Kluks ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 246 |
![]() |
Sålænge du indstallerer codec på din MCE til det format du vælger at rippe i kan MCE afspille alle de formater som også media player til din windows kan afspille. Hvad enten det er Mpeg, DivX, Xvid eller andre formater.
|
|
![]() |
|
HTPC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 629 |
![]() |
Prøv at kigge på denne side: http://www.mymovies.name Der er også et tilhørende forum. Brian Binnerup som har lavet My Movies plug-in til MCE er også medlem her på Recordere.dk forummet. Redigeret af HTPC |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |