|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mbpolle ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 27-Maj-2009 kl. 23:23 |
Jeg har købt en Nintendo DS. men kan ikke få den også nyindkøbte DSTT til at virke.... Jeg har hentet (TTMenu Kernel v1.17, 2009-01-06) som skal pakkes ud med Winrar, og jeg har prøvet at følge vejledningen på hjemmesiden, men dog uden held.... Vil bare lige sige at jeg er fuldstændig grøn på dette område, så hvis der er nogen der kan hjælpe mig... for jeg skal have skåret det ud i pap... Har fundet ud at jeg skal have installeret det der program på roden af det der SD-Kort, men hvad hedder installations-filen.... hjælp hjælp
|
|
![]() |
|
LiquiDelta ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Oktober-2008 Status: Offline Point: 55 |
![]() |
Du hiver mappen TTMenu og dat-filen TTMENU ned på roden af kortet. Dette er de eneste du behøver, og i fremtiden når du skal opdatere til ny firmware, så sletter du de 2 igen og lægger de nye ind.
Når du skal lægge spil ind, så anbefales det at lave en mappe til dem, så de ikke ligger på roden af kortet (fx en mappe kaldet "Spil") I øvrigt er GBAtemp en rigtig god side, med masser af info. Sidens TTDS-forum Redigeret af LiquiDelta - 27-Maj-2009 kl. 23:58 |
|
![]() |
|
Psudo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() |
Forhåbentligt er dit kort ikke et falsk kort, men de findes åbenbart i handlen. på http://ndstt.com/anti_fake.html kan du se om kortet er en kopi og dermed ubrugelig elle om det er den ægte vare... |
|
![]() |
|
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
![]() |
Der handles i $, hos pcjerry.co.uk handles der inden for eu. Han er også billig, men lidt underlig. Han venter ikke på varen kommer hjem, han smider de varer afsted han har og fører så pengene tilbage til din konto på beløbet. Så man riskerer at stå tilbahe med en wii skruetrækker til 1 £ og en porto på 80 kr. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |